Kan klart anbefale Meebox.net. Deres billigste webhotel koster 10,- pr. måned. Bruger det selv, og det virker meget meget godt. Mange siger at pris og kvalitet hænger sammen, men her har Meebox.net altså formået at levere enorm kvalitet til billige penge.
Jeg søger et godt webhotel som kan køre php, mySQL og nemt kan håndtere op til 100-200 besøgende dagligt.
Hvad kan i anbefale?
Mvh.
Morten Jensen
Jeg vil helt klart anbefale UnoEuro. Jeg har en hjemmeside om gratis TV 2 Play som dagligt får omkring 408 unikke besøg om dagen, og det er i hvert fald intet problem. :-)
Hvis du bruger rabatkoden "E36GFH" kan du 3 måneders gratis hosting.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Med de ganske få krav du har, vil stort set alle webhoteller, kunne give dig en god oplevelse.
Men du skriver ikke hvilken platform du vil benytte og hvilken slags website der er tale om.
F.eks. Wordpress klarer alle hosts ikke lige godt og andre .php baserede tingester som f.eks. forummer og linkkataloger kan også være en udfordring.
Til statiske sites har jeg god erfaring med:
Unoeuro
One
Web10
Meebox
Wordpress:
Har udmærkede erfaringer med Meebox.net (vælger du lightspeed hotel, er der sikkert noget mere smæk på)
Har knap så gode erfaring med One og php
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media