Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fanger jeg kunderne

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige startet i en virksomhed som sælger miljøvenlige og strømsparende pærer. virksomheden har hovedsæde i norge og har først fået en afdeling til dk nu. Jeg har kontaktet alle de kunder jeg mener ville være perfekte til os, men de virker usikre. Hvordan kan jeg få fat i kunderne så de kan se at vores produkt er det rigtige valg?

Vil gerne ha vores varer ud i butikkerne og det er her jeg har brug for hjælp til hvordan man gør. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville starte med at lave en hjemmeside omkring det produkt du sælger så har du et fremvisning vindue ud ad til over alt online, du  kan ligge videoer siden på og være social aktiv og skrive presse meddelers ud om  dit produkt og alt dette henviser hen til din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ladelys

Du står i begyndelsen af en spændende rejse ind i forretningsverdenen Smile 

Du spørger i virkeligheden:

"hvordan starter og driver jeg en virksomhed"

"hvordan starter og driver jeg en handelsvirksomhed?"

"hvordan starter og driver jeg en handelsvirksomhed der sælger miljøvenlige og strømsparende pærer til potentielle kunder?"

"hvordan starter og driver jeg en handelsvirksomhed der sælger miljøvenlige og strømsparende pærer til potentielle kunder og som er svære at overbevise?"

Svaret er:

Overbevis dem!

De spørger:

Hvorfor skal jeg købe dine miljøvenlige og strømsparende pærer frem for

  • At købe hvor jeg plejer?
  • At købe når jeg har behovet (hov - vi har ikke pærer nok)
  • At bruge dem fra lageret, som en tidligere sælger har solgt til mig?
  • At spare på pengene?
  • At vente med at gøre noget?
  • At fokuserer på mine kunder i stedet for at interessere mig for en sælger der kommer forbi?

Hvad svarer du på hvert eneste spørgsmål?

Bare list svarene på hvert spørgsmål her.

Venlig hilsen

Christian


 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har en hjemmeside. ladelys.com

men folk virker skeptiske fordi det at tænke på miljøet og spare penge på sigt skræmmer i nu og her pris.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

vores pærer er LED pærer og du kan spare op til 85 % i strøm og de er miljøvenlige. 

vores pærer har 3 års garanti og hvis du køber flere kommer der en mængde rabat

nu ved jeg ik hvad du har på lageret, men vores er nymoderne LED pærer der gør at strøm forbruget bliver væsentlig mindre og pengepungen større

ved køb af vores pærer sparer du mange penge på sigt

ved at vente vil dit strømforbrug stadig være det samme og så er der ik nogen penge at spare

vores lys er lavet så det netop også er behageligt for kunderne at komme ind i din butik. det giver et klart hvidt lys og det skærer ik i øjnene eller udgiver al for meget varme.

det er noget lignende det jeg siger til dem jeg henvender mig til. plus deres logo vil komme på vores hjemmeside så resten af verden kan se at deres virksomhed går ind for at skåne miljøet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ladelys:
vi har en hjemmeside. ladelys.com

Jeg nok starte med en ny hjemmeside :) Den virker lidt tynd ...... den loader meget tung da i viser meget tunge billeder.... syntes godt den kunne trænge til en opfriskning!

/allan

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej super koncept super idee jeg vil være den første der køber de lys til min have !

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne muligvis lave et samarbejde med en virksomhed som er professionelle i mødebooking. På den måde, kan der blive skabt nogle gode møder, da de relevante virksomheder rent faktisk er interesseret og ved hvad det drejer sig om, inden du møder op.

Jeg har hørt om mange der har haft gode erfaringer med mødebooking i hvert fald, og har også hørt om virksomheder der kun kræver provison for møder som er i en kvalitet du kan bruge til noget (altså interesserede kunder)

Held og lykke med det. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

få social medier på siden  google plus , twitter

få en blog på siden skriv løs om dit emme så godt at folk linker mere til dig

få videoer på siden

få lavet billeder mindre tjekke det var 497.851  kb det er lige lovligt stor og husk giv dette billedet også titler og tags , derved en chance det findes i en google søgning

få jeres cvr nummer / vat nummer på siden det styrker sidens troværdighed

få skrevet nogle gode presse meddelser

husk kør der ud ad og vær aktive over alt

flere ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ladelys

Har du ikke en succeshistorie at fortælle? Den gode historie er altid en eyeåbner, både for kunder, men også for pressen.

I din situation kræver det tålmodighed. Dit produkt bliver med sikkerhed ret hot med tiden, problemet er bare det er dyrt, og tiden ikke helt er moden til det endnu.

Jeg ville finde en god case og satse på den. Det er fint med social medier og en lidt skarpere hjemmeside, men jeg tror ikke det rykker det store. Din udfordring er at gøre kommende kunder opmærksom på, hvorfor de skal vælge LED lys i stedet for andet lys. Det er her afgørende at du kan komme med gode eksempler og positive historier. Med andre ord skal du overbevise mig og andre om, hvorfor vi skal skifte en pære ud, der i øvrigt virker fint, med en meget dyr LEDpære.

Som med alt nyt kræver det meget oplysning i starten. Så måske skal du få råd af en kommunikationsekspert, tekstforfatter eller journalist der ved noget om storytelling.

Personligt elsker jeg selv at læse om hvad et produkt kan gør for mig. 

Vh Kristian

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)