Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fanger jeg kunderne

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Vi har både Coop og dansk supermarked i tankerne. Vi vil hellere end gerne have en prøve periode i en butik for at se om salget går som ventet. Men det skidt er desværre det længste at tage når man er helt ny på det danske marked. Vi har været på marked i Norge i halvanden år og på Island i et år samt Sverige i et år så i resten af Skandinavien ved folk hvem ladelys er. Men desværre er vi lige startet op i dk og det gør det svært i starten.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:09

hvad er det der er svært? Hvis I er storer i skandinavien er det da fint at henvise til.. 

NU også i Danmark, lad Coop være (blandt de) de første der tilbyder deres kunder dette fantastiske produkt.

På med vanten og i gang..... måske siger de nej tak, men tænk hvis de sagde ja...

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 5. Oct 12
Skrevet kl. 13:14

Jamen du har ret:). Coop har meget lysstofrør belysning. Vi giver det en chance og håber de hopper med på vognen. Ville det være en god ide at nævne at Coop's logo vil komme på hjemmesiden, så andre der kigger på siden, kan se at Coop tænker på miljøet og vil være med til at gøre en forskel i verden?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:20

ja bestemt.. og læg det ud som om det er en mulighed for at de kan tilbyde deres kunder noget fantastisk.. og det er det jo også.... :-)

Telefonpasning her.

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 13:24

Det er skam slet ikke en dum ide!

Og den virker hellere ikke til og være besværlig og lave! Og hvis i har udstyret til og filme, er det jo bare om at komme igang :-D

Hvis det kunne have din interesse, kan jeg tilbyde og lave speaks til jeres filmklip. www.fastspeak.dk

Har lavet speaks for flere andre amino'er herinde :-)

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 5. Oct 12
Skrevet kl. 13:29

Har lige snakket med dem men hende jeg skulle have fat i sad til møde. Så prøver da bare igen senere:).

Tilmeldt 5. Oct 12
Skrevet kl. 13:31

Skal lige drøfte det med bestyrelsen før jeg kan tage stilling til det. Men får vi vores danske hjemmeside op at køre så får vi også mere at sige her i dk. Men vi har ik udstyret men det er jo noget man kan undersøge. Tusind tak for din hjælp og input.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:33

Ladelys:
Har lige snakket med dem men hende jeg skulle have fat i sad til møde. Så prøver da bare igen senere:).

SÅDAN!!!

Og husk at tage selvtillidshatten på når du snakker med dem... det er dig der gør dem en tjeneste ved at tilbyde dem dit fabelagtige produkt ;)

PS: sig til når telefonerne begynder at kime, så skal vi nok hjælpe dig herfra ;)

Telefonpasning her.

Tilmeldt 5. Oct 12
Skrevet kl. 14:57

Jamen tror så meget på vores produkt så kan ikke sige noget dårligt om det:). Ja det er nemlig. men finanskrisen gør at mange ser med forkterte øjne. Hehe det skal jeg nok lige have i tankerne. Tak for dine råd:)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)