Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugerundersøgelse - ringe spørgsmål - sur modtager

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hej Amino

Jeg har i dag modtaget en email fra Amino / jer om i gerne vil have min hjælp til at udfylde en brugerundersøgelse.

Normalt arkiverer jeg sådanne forespørgsler lodret fordi det er der ikke tid til.
I dette tilfælde tænkte jeg at at jeg bruger Amino og vil godt være med til at forbedre Amino ved at give mit besyv med.

Godt så, jeg klikker på linket og forventer at skulle besvare nogle spørgsmål om hvad jeg synes om Amino.

Det viser sig så jeg har misforstået grundlaget for undersøgelsen - langt de fleste spørgsmål handler om mig, min virksomhed og 30% om hvilket regnskabssystem jeg bruger vil bruge.
altså det relle formål med undersøgelse var at få noget information så i bedre kan sælge reklamer til virksomheder som laver regnskabsprogrammer som alle virksomheder har brug for i et eller andet omfang. 

Det gør mig sgu sur -  det var ikke det jeg ville svare på. 
Jeg synes jeg blev lidt udnyttet og valgte i de fleste tilfælde det ønsker jeg ikke at svare på.

Jeg ville gerne svare på at Amino virker ok - men i har langt vej igen ift usability og hastighedsoptimering af jeres server.

Det er alt for ofte jeg sidder og venter på jeres server får tid til at ekspedere mig.

Jeg har nu fået delt min vrede med andre - og det lettede.

Er der andre der synes de blev snydt med den brugerundersøgelse som mig?

Team Amino, brug lige noget tid på at få den server til at levere siderne noget hurtigere, så vi ikke skal sidde og vente. Det gør faktisk at jeg har droppet at bruge Amino i flere sessions.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Kjærgaard:

Ja i allerhøjeste grad.

Startede med at sige til mig og motivatioen var i tops hos mig til at starte med. At endelig havde Amino fået taget sig sammen til at lytte m.m. til brugerne.

Men desværre gik der ikke længe før det drejede sig om et regnskabssystem, som også er Amino bruger og reklameres i forvejen på Amino.

Nu er jeg en "høflig" person, så jeg fuldførte undersøgelsen, men følte mig bondefanget i den grad.

Pågældende regnskabssystem har tidligere og løbet fået tilbagemeldinger både på Amino og andre steder på nettet.

Synes det var en god ide og startede med de påpegede fejl og mangler, som også et rigt måkl er konstateret af revisorer på Amino.

ØH ØH ØH.

Hilsen fra en der ikke gennemskuede motivet fra start, grundet en indlagt skjult dagsorden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:39

Jeg har haft det præcist som dig og var ved at skrive et indlæg som dit.

Og stoppede efter 2 side med spørgsmål om regnskabssystem.

Det her er jo ikke for Amino men for en samarbejdspartner.

Det medfører selvfølgelig at jeg aldrig kommer til at udfylde flere spørgeskemaer fra Amino.

Amino: Dette er en Om'er.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:42

Da jeg så den kom i min indbox, glædede jeg mig til at komme igang og da jeg skulle starte fik jeg denne tekst "Tak fordi du vil deltage i vores brugerundersøgelse. 
Amino har brug for din hjælp til at gøre vores services endnu bedre"

Og det startede jo fint, men suk det gik hurtigt over i det regnskabsystem og hvordan det skulle være med til at gøre Amino bedre kan jeg på ingen måde se. Jo måske hvis de kan sælge os nogle stykker og pengene så gik til forbedringer på Amino. Men det tror jeg så ikke.

Spild at min tid.

Mvh Jimmi

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helt enig med jer tre, specielt når der i den besked man modtager fra Amino står:

"Amino har brug for din hjælp til at gøre vores services endnu bedre"

Og så handler det overhoved ikke om Amino's services.. Øv :(

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Amino er en forretning, de skal tjene penge på partnerne for at kunne eksistere og gøre denne ydelse til alle iværksættere bedre. Derfor kan jeg ikke se det store problem i det, hvis undersøgelsen gør, at Amino kan tjene flere penge, og Amino dermed får flere ressourcer / kan opretholde det nuværende niveau. Det er vel i alles interesse, at Amino er her, siden udvikles, og der gives muligheder til de danske iværksættere?

Når det så er sagt, er jeg enig i, at spørgeskemaet godt kunne have være bedre og fx have mere med selve Amino at gøre.

Hav en god dag!

// Christian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:54

Super - så gik jeg ikke glip af noget ved at trykke på "Slet"-knappen i min indbakke inden jeg åbnede beskeden... :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:02

Christian @ Amino er en forretning, de skal tjene penge på partnerne ........

Nej , det er sku ikke ok med falsk varedeklaration, som Amino serverede idag - øv, jeg gik da også i med begge ben.

Normalt deltager jeg ikke i disse undersøgelser, men ville gerne give lidt igen fordi det var Amino.

Klar ommer, men ok - vi kan ikke vinde hver gang, og laver alle fejl.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10

Det blev jo hurtigt klart, at det ikke var specielt amino man ville vide om, men regnskabsprogrammer. Nu er jer - fordi jeg INTET har jeg skal markedsføre herinde - IKKE plusmedlem, og jeg er glad for at vi har Amino fordi jeg ærligt tror, at mange nye iværksættere får svar på mange spørgsmål OG derfor bærer jeg over med en undersøgelse, som vel blot tjener nogle andre formål end at få belyst Amino - men som forhåbentlig er med til at give et godt forum forsat

Et råd - næste gang - skrive lige ud VI VIL GERNE HØRE HVILKET REGNSKABSPROGRAM I BRUGER OG JERES ERFARINGER det havde tydeligvis nok skaffet mindre surhed, og været mere ærligt

Jeg gennemførte, men fandt ind i mellem, at spørgsmålene bed hinanden i halen, så man kunne mangle svarmuligheder i en proff undersøgelse - men fint nok med mig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 22:22

Thomas Kjærgaard:

Kan kun tilslutte mig kritikken

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)