Jeg søger en investor, som vil finansiere opstart af et 50-60 personers hostel i Sydeuropa, med mig som manager. Jeg har en del erfaring på området, og kender derfor til den daglige drift af et hostel, plus alle de kneb, som gør det mere profitabelt og simpelt at drive. Jeg er ydermere selv en meget kritisk kunde, og derfor vil jeg søge, at yde den allerbedste service på alle aspekter af området. Jeg har ikke en decideret forretningsplan på plads, da det næsten er ligegyldigt, hvis jeg ikke finder finansiering. Men mod forespørgsel, så kan jeg tilbyde en detaljeret forretningsplan i løbet af en uge, da det hele er lige til at gå til. Det er en forholdsvis billig og nem forretning at starte, indtjeningsmulighederne taget i betragtning. (Opstart vil koste ml. 3-500.000 kr.) Forudsat, at man kender til branchen, og tillige har den drivkraft og interesse der skal til. Skriv en privat besked til mig, hvis du er interesseret. |
Uha, det var en grum omgang du fik skrevet der. Det lyder næsten somom du har fundet ud af om det var kyllingen eller ægget der kom først.
Uden et budget og en handlingsplan så får du aldrig financiering, medmindre du finder en person som lige har nogle håndører som han ikke ved hvad han skal bruge til.