Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor, som vil finansiere opstart af et 50-60 personers hostel i Sydeuropa, med mig som manager. Jeg har en del erfaring på området, og kender derfor til den daglige drift af et hostel, plus alle de kneb, som gør det mere profitabelt og simpelt at drive. Jeg er ydermere selv en meget kritisk kunde, og derfor vil jeg søge, at yde den allerbedste service på alle aspekter af området.

Jeg har ikke en decideret forretningsplan på plads, da det næsten er ligegyldigt, hvis jeg ikke finder finansiering. Men mod forespørgsel, så kan jeg tilbyde en detaljeret forretningsplan i løbet af en uge, da det hele er lige til at gå til.

Det er en forholdsvis billig og nem forretning at starte, indtjeningsmulighederne taget i betragtning. (Opstart vil koste ml. 3-500.000 kr.) Forudsat, at man kender til branchen, og tillige har den drivkraft og interesse der skal til.

Skriv en privat besked til mig, hvis du er interesseret.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:23

Uha, det var en grum omgang du fik skrevet der. Det lyder næsten somom du har fundet ud af om det var kyllingen eller ægget der kom først.

Uden et budget og en handlingsplan så får du aldrig financiering, medmindre du finder en person som lige har nogle håndører som han ikke ved hvad han skal bruge til.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 17:33

http://d.pr/i/7MUu

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:44

Hvordan skal jeg kunne lave et budget. når der ikke er nogen forretning endnu? - Jeg kan jo ikke på forhånd sige, hvad huslejen vil blive, hvad alle omkostninger vil være osv. osv. Jeg kan komme med estimater. Men hvor meget giver en investor for estimater?

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:48

I lige måde. Sørgeligt, at du skal udse dig ofre på denne måde. Hvis du er en så god businessman, så forstår jeg ikke, at du sidder her og poster ligegyldige links, istedet for at tjene penge.

Du aner slet ikke hvem jeg er, eller hvad jeg kan. En af grundene til, at jeg ikke gider at skrive for meget, er bl.a. at det ikke kaster andet end lort af sig herinde, pga. mennesker som dig. Forstår slet ikke den der barnlige mentalitet. Hvis jeg er så galt på den, så hjælp mig dog menneske. Det er da det, som siden er oprettet til. Den er ikke skabt til, at sidde og flæbe over andres indlæg.

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:51

Det er jo sådan nogle ting du skal undersøge. Så når det melder sig en investor så kan du fremlægge noget brugbart.

Så det er ud og lede efter steder der kan bruges, saml nogle priser sammen og lav et ca. Budget.

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:54

Tusind tak for svaret Brian. - Findes der en standardformel til en plan/budget, eller skal jeg bare være kreativ?

Man vil jo gerne virke lidt seriøs og professionel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:04

Hej HrNielsen,

der er ingen omvej udenom en forretningsplan - det at du har lavet et forretningsplan vil være det der gør at du virker seriøs udadtil for mulige investorer.

Et budget er kun et estimeret bud på dine udgifter. En forretningsplan der beskriver din virksomhed og fremtidige planer samt research om markedet såsom potentiale, konkurrenter, svagheder, muligheder og et budget er uundgåeligt hvis en investor skal tage dig alvorligt.

Du vil få et klart billede af styrker og svagheder efter sådan en forretningsplan pøj pøj

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:07

HrNielsen:

Tusind tak for svaret Brian. - Findes der en standardformel til en plan/budget, eller skal jeg bare være kreativ?

Man vil jo gerne virke lidt seriøs og professionel.

her kan du finde skabelon til indtastning online eller på word ;)

http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 18:22

Mange tak. Men hvordan skal jeg formidle min plan, uden at andre stjæler min viden på området, som jeg går ud fra skal med i planen?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)