Sæt dig ned og regn på sagen. Hvor meget hjælp skal du have, før de 995 kroner er tjent hjem igen? Jeg bruger samme formel omvendt, når jeg skal overbevise en potentiel kunde om, at han skal købe mine tekster. Hvor mange salg skal han skabe, før min artikel har tjent sig selv hjem? Svaret slår strålende klart.
På samme måde er det med e-universe.dk. Du betaler 995 kroner for at få adgang til et nærmest uudtømmeligt arsenal af kvalitetsressourcer. Det er uudtømmeligt, fordi du har forummet, hvor du kan få svar på alle de spørgsmål, du selv finder på, og som ikke allerede er besvaret på siden.
Lad os sige, du tjener medlemskabet hjem den første time, ligesom det var tilfældet med Niels. Så er resten altså ren profit, der ryger direkte ind på din virksomheds bankbog. Udgiften er 995 kroner, men overskudspotentialet er mange gange større.
Jeg vil lige understrege, at jeg generelt ikke er tilhænger af, at man hopper på alle tilbud fra folk på nettet, der siger, at de kan gøre alt muligt godt for din virksomhed. Men jeg ved, at rigtigt mange har tjent deres e-universe.dk-medlemskaber hjem flere gange. Derfor har jeg intet problem med at give siden min anbefaling