Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med Rosenstand`s e-universe ?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Magnat:
Jeg er medlem. Synes at forummet er meget dødt. Så jeg betaler på grund af hans artikler og videoer. Man kan sikkert finde den samme viden på udenlandske SEO blogs gratis, men jeg stoler på Thomas så jeg synes at det er rart at høre tingene fra hans mund.

Hej Magnat

Der er da nyt på forum hver dag - og nogle gange både 6-8 nye tråde på en dag. Men et forum har jo præcist det liv, medlemmerne af det giver det ;-) Skyd selv ind med spørgsmål og gode ideer - så skal du bare se.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:
På baggrund af denne tråd har jeg oprettet mig derinde - også fordi jeg er ved at få min første SEO kunde i hus.

Velkommen Niels! Jeg er kisteglad for, at du har oprettet dig, for jeg er sikker på, du er en kæmpe ressource med din store tekniske viden, og den glæder jeg mig til at suge af og se andre suge af i forum. Vi ses!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frank Rasmussen:

Det var da lækkert, du må lige komme med en anmeldelse når du har brugt det i et stykke tid.  Måske du allerede kan give en hurtige førstehåndsindtryk af det derinde (i denne hemmelige indelukkede loge for seo eksperter og andet godtfolk)

Jamen var lige inde nu og kigge og fandt et værktøj som er gratis at bruge men som lige har sparet mig for jeg ved ikke hvor mange timer... Allerede nu kan jeg se at min kunde har DC i form af 4 (fire) ens sider med forskellige urls. Sådan et overblik vil jo normalt tage tid at lave men jeg fik det på et minut.

Så de penge jeg betalte til e-universe er allerede tjent hjem på de første 10 min. jeg var medlem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:38

Niels Henriksen:
Så de penge jeg betalte til e-universe er allerede tjent hjem på de første 10 min. jeg var medlem.

Sådan det er squ nice Niels Big Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sæt dig ned og regn på sagen. Hvor meget hjælp skal du have, før de 995 kroner er tjent hjem igen? Jeg bruger samme formel omvendt, når jeg skal overbevise en potentiel kunde om, at han skal købe mine tekster. Hvor mange salg skal han skabe, før min artikel har tjent sig selv hjem? Svaret slår strålende klart.

På samme måde er det med e-universe.dk. Du betaler 995 kroner for at få adgang til et nærmest uudtømmeligt arsenal af kvalitetsressourcer. Det er uudtømmeligt, fordi du har forummet, hvor du kan få svar på alle de spørgsmål, du selv finder på, og som ikke allerede er besvaret på siden.

Lad os sige, du tjener medlemskabet hjem den første time, ligesom det var tilfældet med Niels. Så er resten altså ren profit, der ryger direkte ind på din virksomheds bankbog. Udgiften er 995 kroner, men overskudspotentialet er mange gange større.

Jeg vil lige understrege, at jeg generelt ikke er tilhænger af, at man hopper på alle tilbud fra folk på nettet, der siger, at de kan gøre alt muligt godt for din virksomhed. Men jeg ved, at rigtigt mange har tjent deres e-universe.dk-medlemskaber hjem flere gange. Derfor har jeg intet problem med at give siden min anbefaling 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har været medlem i et år nu. Mit medlemsskab udløb her forleden dag. Jeg har ikke fornyet medlemsskabet, da jeg har nok andet at se til og bruge penge på lige for tiden. Har blandt andet lige haft computernedbrud og måtte ud og købe en ny.

SEO, er ikke mit kerneområde - omend jeg interesserer mig rigtigt meget for det. Jeg ser det som en meget vigtig del af webudvikling og -design. Kan huske da jeg lige kom derind og brugte 5 minutter på en velvalgt artikel og fik lavet småændringer på min hjemmeside. Det betød at jeg fløj op på side 1. Nu skal det ikke læses som at SEO er så enkelt som at bruge 5 minutter på lidt intern linkstruktur, men jeg arbejdet meget på en del andre SEO-dele et stykke tid. 

Jeg har ikke nået at få gennemgået alt derinde, og selv hvis jeg havde ville jeg melde mig ind igen, da der helt sikkert kommer nyt løbende. Jeg har heller ikke nået at bruge forummet derinde nok.

Hvis du har brug for at blive bedre til SEO, er der rigtigt god grund til at melde dig ind. Du kan spilde meget tid på fejlinformationer rundt omkring - og værst af alt kan du spilde tiden på at arbejde med ting, der ikke virker eller virker negativt. Der er Thomas Rosenstand en af de dygtigste, og du sparer en masse tid på den sortering af fup og fakta (som allerede er nævnt). 

Om det er noget, der "betaler sig" for dig, afhænger også af din egen indsats for at lære det der bliver undervist i derinde, og om du får det brugt. Selv var jeg ret ny da jeg startede derinde, og nu næsten et år efter kunne jeg se at der er ting derinde jeg forstår langt bedre nu end dengang. Det tager tid at blive en haj til SEO, men udbyttet er godt når man, som mig, har mange hjemmesider.

Jeg ved i hvert fald at jeg med sikkerhed vil derind igen. Hvis der alligevel skulle være en grund til at lade være, ville det være, hvis jeg besluttede mig for at skrotte det med internettet og flytte ud på en øde ø.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:05

Niels Henriksen:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Jeg tror at du har fået nok overtalelse for en dag :) og det burde være nok til at du med sindsro kan gå over på e-universe.dk og købe dig et medlemsskab. For der er så meget information at hente.

På baggrund af denne tråd har jeg oprettet mig derinde - også fordi jeg er ved at få min første SEO kunde i hus.

Så husk lige at læse: http://www.e-universe.dk/linkjuice-dc-usability det var den du spurgte ind til på et tidspunkt :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 09:33

Jeg kan sige dig at jeg 2 gange har forsøgt at få publiceret en artikel derinde og kvaliteten af mine skriblerier var bare ikke god nok så jo niveauet er jo nok lidt pro, men hvis jeg selv havde en hjemmeside så ville jeg helt klart købe adgang med det samme :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)