Da jeg lige har fået konstateret alt muligt "nedtur". Og er sygemeldt de næste 2 uger minimum, har jeg valgt at give mig i kast med noget jeg gerne vil lærer, og det er folieinpakninger!
Så derfor søger jeg det meget velkendte M3 folie fra en eller flere herinde fra?
Farver osv er lige meget, dog helst carbon og "alm" farver intil videre. Er der nogle der ligger inde med noget de ikke bruger, eller kan fremskaffe det til en formidabel pris, hører jeg meget gerne fra jer!
Jeg ved ikke lige hvad der skete der, men der skulle have stået;
"Hej amino'er..
Da jeg lige har fået konstateret alt muligt "nedtur". Og er sygemeldt de næste 2 uger minimum, har jeg valgt at give mig i kast med noget jeg gerne vil lærer, og det er folieinpakninger!
Så derfor søger jeg det meget velkendte M3 folie fra en eller flere herinde fra?
Farver osv er lige meget, dog helst carbon og "alm" farver intil videre. Er der nogle der ligger inde med noget de ikke bruger, eller kan fremskaffe det til en formidabel pris, hører jeg meget gerne fra jer!"
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Hej Auto-butikken.. Jeg har haft snakke med dig inde på BilGalleri for en dag eller 2 siden. Og der ville du kun sælge det i 15m af gangen, og det er lige i overkanten når det er første fase jeg skal til at igennem med læring osv ;-)
Når du så går i gang med at købe film, så tænk på hvad det er du vil pakke ind i folie. Hvis det f. eks. er kølerhjelmen på en bil, så er en rulle bredde på 50 cm. jo ikke nok. Det er også derfor at de kendte folieproducenter (3M som du selv nævner samt en del andre) laver deres folier i 150 cm. bredde.
Til sidst vil jeg ikke undlade at nævne at du meget vel risikerer at ende med at have betalt lige så meget for dit projekt, som hvis du kørte til en professionel og fik det udført. Samtidig står du måske med et slutresultat som du kun accepterer kvaliteten af fordi det er noget du selv har lavet. :-D
Når du så går i gang med at købe film, så tænk på hvad det er du vil pakke ind i folie. Hvis det f. eks. er kølerhjelmen på en bil, så er en rulle bredde på 50 cm. jo ikke nok. Det er også derfor at de kendte folieproducenter (3M som du selv nævner samt en del andre) laver deres folier i 150 cm. bredde.
Til sidst vil jeg ikke undlade at nævne at du meget vel risikerer at ende med at have betalt lige så meget for dit projekt, som hvis du kørte til en professionel og fik det udført. Samtidig står du måske med et slutresultat som du kun accepterer kvaliteten af fordi det er noget du selv har lavet. :-D
Jeg er godt klar over "faldgrupperne", men det var nu mere fordi jeg gerne vil lære at arbejde med foliering ;-) Der sprøjter jo shops/garager op over det hele der tilbyder at de kan folie for en, og resultatet er jo ikke "vold"grimt. Så derfor har jeg lyst til at lære teknikken osv! - Egentligt for at kunne "gejle" ting op ;-)