Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt program til at lave nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg så her for leden en videoblog om hvor hvad der var en god idé når man starter en internet web-shop.
Der blev nævnt at man skulle lave en nyhedsmail, men hvilket program bruger man til at lave de her nyhedsmail? og hvordan gemmer man de forskellige mails?

På forhånd tak
Jacob 

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Lukket Skrevet kl. 22:11

Prøv at tage et kig på http://mailchimp.com/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Tak skal du have, har du nogle gode forslag til hvor man køber en hjemme (en god hjemmeside hvor man køber dem)?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:16

Vi bruger ACYmailing se http://www.acyba.com/

Det fungerer udemærket og kan sende mail til mange modtagere

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Lukket Skrevet kl. 22:35

Der synes jeg, du skal lave en grundig beskrivelse af, hvad du har brug for, at hjemmesiden skal kunne, og så slå det op som en opgave her på amino freelancer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Okay tak er nemlig helt ny så ved ikke helt hvor jeg skulle starte :D 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:56

Hej Jacob,

Du kan prøve Ubivox. Jeg har op til flere gange kun hørt positivt om dem her på Amino. Hvis du bliver Amino Plus medlem, kan du oven i købet få 30% rabat på ''Ubivox Business''. Nedenfor følger links til hhv. Amino tilbuddet og deres hjemmeside.

Amino Tilbud.

Ubivox.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:50

Jeg kan helt klart anbefale mailchimp. Super simpelt og gratis at komme igang med. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26

Som webshop vil jeg i de fleste tilfælde anbefale magento, som er et af markeds bedste webshop systemer.

Som andre skriver er mailchimp en rigtig gode løsning til nyhedsbreve. Der er iøvrigt lave et modul til at synkronisere mellem magento og mailchimp, så de to systemer kan snakke sammen.

En magento webshop løsning koster fra 4.999 kr. + betalingsløsning.

Du kan se mere på min hjemmeside: www.soenderupmedia.dk/magento

Har du spørgsmål eller ønsker hjælp til at definere dine behov, er du velkommen til at ringe på alle hverdage mellem 9.00 og 16.00.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:46

Hej - jeg har det som  Simon Rohde Nielsen og mange andre: nyhedsbreve er nemt og personligt sat op med MailChimp og det er faktisk så avanceret at man ikke behøver en nu-og-her-købeløsning (forudsat at du sender færre end 2000 nyhedsmails ud (pr. md.) og vist nok  12.000 i alt).

I forhold til shops, må man medgive at Magento er hævet over de fleste, men bliver som udgangspunkt for tung at bevæge sig rundt i når ikke-kyndige skal lave en smule personligt, måske endda overkill hvis man ikke har det lav fællesnævner at den skal kunne alt, inkl, tale sammen med din ERP.

Jeg hælder helt klart til enten Open Source eller til Shopify (som er en jævn blanding af OS og lukket kode - men med en mængde tags der blot skal sættes ind - præcist som når man sætter MailChimps-mails op).

Jeg forhandler ikke noget af det - det er en helt neutral vurdering i forhold til de shops jeg har arbejdet med (Dynamic Web, Magento, osCommerce, OpenCart, ZenCart og Shopify).

Bedste hilsner og en fin dag herfra 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)