Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få succes?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J.
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 19
Fra  www.nemfragt.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fået et tilbud fra en pengestærk investor, som er interesseret i at få en 50% eller 49,9% ejerandel af min virksomhed www.nemfragt.dk. Spørgsmålet er bare hvad det løber op i, i udgifter for at få hjemmesiden til at give et solidt overskud indenfor 6 måneder? Jeg skal ha et skype møde med dem i morgen og fremlægge tallene. 

Har foreslået at give dem 2-3 beløb i morgen. Jeg skal være direktør og få en løn for det også, betalt af dem. Hvad skal lønnen være?

Mvh / Torben Evald - www.nemfragt.dk

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget er din virksomhed værd ? Det kan jeg ikke rigtig se nogen steder.

Torben Evald:
Spørgsmålet er bare hvad det løber op i, i udgifter for at få hjemmesiden til at give et solidt overskud indenfor 6 måneder?


Det er jo nærmest umuligt at sige? Hvad er nuværende status? Hvor lang tid har den været online? Hvad er aktiviteten?
Hvor meget vil være rimeligt at tage i løn? Du må have et par idéer, det er jo også afhængig af virksomhedens størrelse og mange andre parametre,
Men start med et højere tal end det du selv vil vælge, de starter jo nok også lavere, så kan i mødes hvor du synes den burde ligge.

Men sådan lønmæssigt set vil det (måske?) være mest hensigtsmæssigt at holde lønnen på et overkommeligt niveau afhængig af omsætningen, grundløn + mulig bonus, og klausul om efter et par års drift så kan der komme et gevaldigt lønløft + højere bonus, på den måde trækker du først penge ud af virksomheden når den er oppe i omdr.

Det var bare mine 2 cent, og det skal siges at det ikke er en professionel vurdering.
Jeg kender ikke mere til det end dit indlæg + hjemmesiden

Mvh - Patrich H. Pedersen

Fra Harlev J.
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 19
Fra  www.nemfragt.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er ikke 100% oppe at køre endnu. Har derfor ingen tal at præsentere. Investorerne skal også delvist deltage i det daglige arbejde.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster : sex, druk og fritiden !

Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben,

Det er svært at sige præcis hvor meget det koster at få success, men Jesper Buch giver nogle gode tips til hvordan, man bør styrer sin virksomhed, hvis man sigter efter stor success.

Budget:

- Du skal tage dine originale tal og så gange udgifter med 2 og dividere indkomst med 2. Så har du et rimeligt realistisk billede på din omsætning de første år.

Om løn siger Jesper Buch, at man bør være i stand til at leve af minimal løn, så man kun lige har nok til at klare sig gennem hverdagen. Ikke noget med stor direktørløn ;)

Han har mange andre gode råd, og jeg kan kun anbefale, at du læser hans bog 'Kick-Ass - fra kælder til milliard' og ser nogle interviews med ham :)

Håber du kunne bruge det til noget og held og lykke med virksomheden :D

Med venlig hilsen,

Glenn Gundelach

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tid og viden og kontakter er med mere  jo penge så enig om dette punkt også vigtigt og hvem kan lave det bedste er det dig eller er det din partner

  1. tænk vis du skaber en masse presse omtale
  2. tænk vis du er meget aktiv social medier
  3. tænk vis du skriver lidt artikler
  4. tænk vis de ikke laver så meget, din partner
  5. tænk vis de laver det hele presse omtale og social medier med mere
  6. tænk vis en af partner laver meste og meget mere så derved klare aftaler der motivere begge partner til at gøre sit ypperste så ejer andel svinger ud til den som giver virksomheden meste vækst , det er nok det meste fair for begge partner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mene at succes er løn i sig selv, hvis du kan sælge virksomheden om 2-5 år med en god gevinst, så burde dette være din løn :) Overvej hvor meget virksomheden måske kan sælges for? Har du brug for pengene nu ? Hvis du ikke har brug for pengene pt. og du måske kunne forhandle at dine investorer får en mindre andel ved ikke at skulle betale løn til dig, så vil det jo nok kunne betale sig, hvis du ender med at sælge virksomheden om 2 år for måske 2 mio. så ville det være surt at have opgivet 20 % for meget bare for et par tusind kr. ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)