Findes der et tool, så man kan se hvad ens keyword density er i den tekst man skriver? |
Hep hey,
Tror det er sådan en fætter her du leder efter
Findes der et tool, så man kan se hvad ens keyword density er i den tekst man skriver? |
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
Hep hey, Tror det er sådan en fætter her du leder efter |
Kristian Ole Rørbye
Ville gerne give dig stjerner, men mine stjerner (baren med stjerner) er helt forsvundet fra siden. Ser ellers ud til at være et ret ok tool |
Måler programmet keyword density på hele siden eller i body teksten? |
Ja, man skal jo selv indsætte teksten, så word 2010 kan det samme. SEOquake plugin til firefox, kan se keywords density uden man behøver at indtaste søgeord, men resultatet er for hele siden og ikke kun body
|
Hvis man ikke lige har adgang til tools, så kunne man evt. vælge "vil kilde" og copy/paste indholdet i word, hvorefter man søger på sit keyword - noterer forekomsten, og dividerer det op i det totale antal ord - Voila :-b |
Hej, Det var lige sådan noget jeg ledte efter. Fandt ud af man også kan bruge følgende ligning (antal keyword / samlet antal ord) * 100 |
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.