Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejs jer for Dronningen eller kvit jeres folkevalgte poster!

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

StreamingFitness.dk:

Hvis ikke du er klar over hvad mit budskab betyder, selvom det er skåret ud i pap, så er du da en tosse af dimensioner haha 

Når det så er sagt så er det jeg tolker ud fra dit indlæg at du er modstander af demokratiet og ønsker et samfund hvor et stærkt borgerligt overhoved har det endelig ord i alle beslutninger og hvor retten til at sige sin egen mening og gøre oprør indrages.

ja der er mange der ikke kan læse simple budskaber - for din skyld kan jeg godt afsløre at det handler om at jeg synes det er dårlig opdragelse ikke at rejse sig for vores overhoved på åbningsdagen for det folketing man er en del af og som fremsætter landets love - hun er desuden medlem af et parti som sidder i regering og hvis formand sidder i præsidium og de er ikke for fine til at rejse sig

nu kan jeg vist heller ikke skære det mere ud for radikale tosser

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

StreamingFitness.dk:
Fedt selv at sige du ikke gider interessere dig for det samfund du er en del af, tosse

Hej.

Lad os lige få tonen ned i et sobert leje, tak. :)

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:39 | Låst
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

StreamingFitness.dk:

Fedt selv at sige du ikke gider interessere dig for det samfund du er en del af, tosse

Elegant formuleret! :-). Må jeg anbefale dig at bruge en sjat penge på en tekstforfatter? :-). Nej, det tænkte jeg nok! .-).

Og nej, jeg er ikke en del af det samfund, som du automatisk formoder, jeg er en del af...Jeg føler mig ikke dansk, har ikke gjort det i årevis og kommer aldrig til det igen. Jeg arbejder hårdt og målrettet på at kunne flytte til Californien og tilbringe resten af mit liv der. Fuck Danmark, fuck Folketinget, fuck Kongehuset!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:40 | Låst

StreamingFitness.dk:

jeg synes det er dårlig opdragelse ikke at rejse sig for vores overhoved på åbningsdagen for det folketing man er en del af 

Det er dín holdning, og det at _du_ vælger at kalde dronningen for dit overhoved er sådan set fint med mig, så længe du ikke tvinger andre til det.

Hvis XXX (indsæt tilfældig politiker) ikke ønsker at rejse sig for dronningen, så vil jeg til enhver til støtte den persons ret til at ytre sin holdning uanset hvor enig jeg er i holdningen.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

StreamingFitness.dk:
et monarki som har ofret sig for en demokratisk styreform

Enevælden faldt i 1848, fordi borgerskabet ønskede liberale reformer. Den blev året efter afløst af Grundloven af 1849.

Er det Grundloven du er imod, eller de liberale reformer?

Skal vi se på hvilke stater der stadig har enevælde? Det drejer sig om Vatikanstaten, Swaziland, Brunei, Oman og Saudi Arabien.

Hvem er det lige du synes vi skal sammenligne os med?

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 23:04 | Låst

Det lyder da som en ganske fornuftig "stille" protest overfor monarkiet.

Kan huske da der var afstemning om tronfølgeloven for nogle år siden, der var snak fremme om at hvis man stemte blankt, så var det en måde at protestere imod kongehuset på (til slut var 8,59% af de afgivne stemmer blanke, tidligere på dagen var tallet en del højere så vidt jeg husker).

Mange råbte og skreg (bl.a. i medierne) om hvor forfærdeligt det var at nogle kunne kritisere kongehuset.

Heldigvis lever vi i et frit land, så alle har lov til deres holdning og ret til at udtrykke den, også selvom den omhandler noget så følsomt som kongehuset (hvis medlemmer i øvrigt ikke har religionsfrihed og er født ind i en stilling, uanset om de besidder evnerne til at bestride den eller ej...)

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

StreamingFitness.dk:

Gid enevælde ikke var afskaffet, så kunne du prøve at mærke hvad det vil sige ikke at have et monarki som har ofret sig for en demokratisk styreform så du kunne få det bedre og have indflydelse. De folkevalgte er her pga kongen i sin tid ændrede enevælde til folketing, derfor har du det godt nu!!

Utaknemmelighed er der nok af, folk vil bare have og have uden at være taknemmelige for dem der har ofret sig for at vi kunne have det godt

Jeg gider ik lige blande mig i jeres debat. Men ovenstående fangede alligevel min interesse. For siden hvornår har noget monarki kæmpet for demokrati? Kan du ik bare nævne et monarki i historien, som har gjort det? 
For så har kongen/dronningen kæmpet for sin egen undergang? Det lyder mere end usandsynligt...

Desuden valgte monarkiet i DK, UK mm at overlade ledelsen af deres land til en regering, da de havde set, hvad der ellers ville ske i andre lande, hvor monarkiet var blevet afsat med magt...

Det ville klæde debatten, hvis man ik opfandt sine egne fakta, men blot forholdt sig til dem, som alle kan tjekke op på Smile 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:23 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ser hende som en stor ubrugelig kontanthjælpsmodtager på linie med "dovne robert", den smule repræsentation hun laver for landet kunne et seriøs marketingsministerium klatte væk præcis ligeså godt som hun gør det.

De folkevalgte er til _enhver_ tid OVER dronningen, de folkevalgte er vores repræsentanter, vi betaler dronningens løn, ergo burde _hun_ rejse sig for dem.

Jeg må i forbindelse med Fashion-seller's flotte indlæg desuden tilføje min protest mod ovenstående "fakta"! Vores såkaldte "bistandsklient" skaffer flere ordre til dansk erhvervsliv end nogle "marketingsafdeling" fra regeringen nogensinde kunne gøre! Særligt i det meget kulturelle dele af verden ser man med stor respekt for en kongelig repræsentant fra et land! Herunder hele østen, hvor Dronningen har skabt ordre for milliarder til DK!

Så er sammenligne hende med "dovne Robert" er direkte usagligt og uintelligent argumenteret! 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

JesperMoeller:

Vores såkaldte "bistandsklient skaffer flere ordre til dansk erhvervsliv end nogle "marketingsafdeling" regeringen kunne gøde!

Ja det er jo et postulat, i bedste fald dín holdning - i og med at alternativet ikke har været afprøvet kan du umuligt slå det fast på den måde. Slet ikke når du samtidig klandre mine "facts". 

Men den holdning har du al ret i verden til at have, og jeg har ligeså stor ret til at være uenig :-)

JesperMoeller:

... er direkte usagligt og uintelligent argumenteret! 

Det der er derimod et personangreb og er ikke tilladt her på Amino, jeg har ikke anmeldt det da jeg vælger at tro det var en smutter og vi har desuden haft moderator på banen allerede :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:33 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

JesperMoeller:

... er direkte usagligt og uintelligent argumenteret! 

Det der er derimod et personangreb og tilladt her på Amino, jeg har ikke anmeldt det da jeg vælger at tro det var en smutter og vi har desuden haft moderator på banen allerede :-)

Du anmelder bare, MikkelBig Smile Ovenstående har intet angreb i sig - men omvendt blot et statement fra mig om, ikke at være for plat og usaglig i sin argumetation.

Ja det er jo et postulat

Men tak for din ærlighedYes 

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)