Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Sparring-/partnerskab til eksisterende webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig. Jeg hedder Anders og er selvstændig grafiker på 10'ende år. Jeg ejer og driver webshoppen wallstreet-ink.dk der producerer grafisk kunst printet på lærred, klar til ophængning - både til private og virksomheder. Jeg sælger originale motiver fra forskellige kunstnere (der ikke kan købes andre steder) og så har jeg min sællert 'Collage', hvor jeg selv mikser folks egne billeder med grafik for at lave et 'kunstværk'. Alt bliver lavet in-house: opsætning, print, montering, emballering og forsendelse. 

Jeg gør et stort nummer ud af at være ordentlig overfor alle kunder, selvom de kan være mere eller mindre besværlige. Selv når der kan opstå reklamationer (sjældent), så bliver alt varetaget professionelt og effektivt som jeg selv ville ønske at blive behandlet. Det har givet gode anmeldelser på Trustpilot.dk.

Jeg vil gerne have udviklet forretningen yderligere. Min udfordring er, at jeg er alene om den og at jeg selv skal få alle idéer, udføre dem alt imens der også skal tjenes penge til livets ophold (og et familieliv med børn). Siden har kørt i halvandet år og omsætningen stiger løbende, men jeg mangler et boost, en sparring, en partner der synes idéen er fantastisk ligesom jeg selv og som kan og vil bruge tid på at udvikle forretningen. Både idémæssigt, men også til at 'sparke døre ind'.
Jeg har ikke brug for kapital, men en person der har tid, lyst og evner til at drive det videre sammen med mig og ikke én som tænker 'fedt, bare lønnen er god' - for det er den ikke. Det er ikke ment som et jobopslag, men et partner-/sparringsopslag. Det behøver på ingen måde være fuldtidsbetonet. Det er faktisk nok bedst du tjener din alm. hyre ved siden af :-)

Potentialet er der. Det tvivler jeg ikke ét sekund på. Men jeg vil gerne løfte det sammen med en anden (har hørt noget om at løfte i flok) der synes det kunne være fedt at videreudvikle på en forretning der allerede har vist sig levedygtig. 

Tjek min side ud - wallstreet-ink.dk - og se lidt nærmere på hvad jeg laver. Overvej om det er noget der kunne være sjovt at investere tid i og vend så tilbage til mig, så tager vi den derfra :-)

Håber at høre fra nogle af alle jer Amino'er :-)

Mange hilsner

Anders

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:03

Lyder sku spændende. Smile

så man skal ikke indskyde noget kapital - eller hvordan? 

Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 09:29

Hej Morten

Nej, ingen kapital, men din tid. Jeg er, som skrevet, alene om foretagendet og har brug for en der f.eks. ser en mulighed I at sælge 'kunst' til virksomheder og private. Her kan du være med til at hjælpe mig med, hvad og hvordan det skal sælges og så laver vi en fordelingsnøgle af profitten. Så der er helt sikkert tale om en form for salgsfunktion, men i højeste grad også en sparringsfunktion, hvor du kan være med over hele linien. 

Jeg har ikke råd til en egentlig ansættelse, så jeg prøver at lægge det op som en mulighed at hjælpe mig udvikle forretningen (med løbende aflønning alt efter, hvor meget vi sælger) og på sigt tilbyde en form for partnerskab, hvis samarbejdet ellers bærer frugt.

:-)
Anders 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42

Hej Anders

Vi bare lige sige held og lykke. Det ser rigtig spændende ud og havde jeg haft tiden, var jeg sprunget på. Håber du finder en person med samme passion for det som dig selv.

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:57

Hvad med bopæl, har det nogen betydning? Og har jeg forstået det korrekt at det er en "sælger" du søger? Smile

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:09

Anders Brinckmeyer:
Nej, ingen kapital, men din tid. Jeg er, som skrevet, alene om foretagendet og har brug for en der f.eks. ser en mulighed I at sælge 'kunst' til virksomheder og private. Her kan du være med til at hjælpe mig med, hvad og hvordan det skal sælges og så laver vi en fordelingsnøgle af profitten. Så der er helt sikkert tale om en form for salgsfunktion, men i højeste grad også en sparringsfunktion, hvor du kan være med over hele linien. 

Nåå... så det du mangler er en sælger der kun arbejder på provision Wink

Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 10:40

Haha, jeg er klar over at det kunne opfattes sådan. Det var dog ikke sådan ment. Jeg har al den tekniske know-how og kan lave det hele selv, men det er sjovest at lave det med andre - og du skal være velkommen til at skyde lærred på rammer! Jeg har i lige så høj grad brug for idéudvikling, marketing, salg og er du tilfældigvis super stærk i Photoshop, så kan du også være med der. Du må det hele! :-)

Hvis du søgte partnerskab ved indskydelse af kapital som det første, så var det principielt muligt. Men omvendt ville jeg af princip ønske, at lære dig, at kende ved at arbejde med dig inden jeg 'hænger' på dig. Det må være en fordel for begge parter, tænker jeg.

Anders

Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 10:42

Fokus Administration:

Hej Anders

Vi bare lige sige held og lykke. Det ser rigtig spændende ud og havde jeg haft tiden, var jeg sprunget på. Håber du finder en person med samme passion for det som dig selv.

Michael

Tak Michael. jeg håber også at jeg finder en :-)

Anders

Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 10:52

Daniel B. Nielsen:

Hvad med bopæl, har det nogen betydning? Og har jeg forstået det korrekt at det er en "sælger" du søger? Smile

Jeg ville afgjort synes, at det var sjovest, at vi kunne mødes og arbejde fysisk sammen. Det er mere end blot en 'sælger' jeg søger. Du skal helst være med over hele linien fra idéer, marketing og salg. Var du tilfældigvis hammer vild til photoshop, så var der klart en ekstra åbning der. På mange måder er det en ligeværdig sparringspartner, hvor jeg føler at vi kunne slå os sammen og lave det til en sjov forretning. Og i den forbindelse vil det nok være en fordel af være nogenlunde i den sammen ende af landet :-)

Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)