Hej med dig. Jeg hedder Anders og er selvstændig grafiker på 10'ende år. Jeg ejer og driver webshoppen wallstreet-ink.dk der producerer grafisk kunst printet på lærred, klar til ophængning - både til private og virksomheder. Jeg sælger originale motiver fra forskellige kunstnere (der ikke kan købes andre steder) og så har jeg min sællert 'Collage', hvor jeg selv mikser folks egne billeder med grafik for at lave et 'kunstværk'. Alt bliver lavet in-house: opsætning, print, montering, emballering og forsendelse. Jeg gør et stort nummer ud af at være ordentlig overfor alle kunder, selvom de kan være mere eller mindre besværlige. Selv når der kan opstå reklamationer (sjældent), så bliver alt varetaget professionelt og effektivt som jeg selv ville ønske at blive behandlet. Det har givet gode anmeldelser på Trustpilot.dk. Jeg vil gerne have udviklet forretningen yderligere. Min udfordring er, at jeg er alene om den og at jeg selv skal få alle idéer, udføre dem alt imens der også skal tjenes penge til livets ophold (og et familieliv med børn). Siden har kørt i halvandet år og omsætningen stiger løbende, men jeg mangler et boost, en sparring, en partner der synes idéen er fantastisk ligesom jeg selv og som kan og vil bruge tid på at udvikle forretningen. Både idémæssigt, men også til at 'sparke døre ind'. Potentialet er der. Det tvivler jeg ikke ét sekund på. Men jeg vil gerne løfte det sammen med en anden (har hørt noget om at løfte i flok) der synes det kunne være fedt at videreudvikle på en forretning der allerede har vist sig levedygtig. Tjek min side ud - wallstreet-ink.dk - og se lidt nærmere på hvad jeg laver. Overvej om det er noget der kunne være sjovt at investere tid i og vend så tilbage til mig, så tager vi den derfra :-) Håber at høre fra nogle af alle jer Amino'er :-) Mange hilsner Anders |
Lyder sku spændende.
så man skal ikke indskyde noget kapital - eller hvordan?