Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måling af opkald gennem annonceudvidelser?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Annonceudvidelser sker jo på kampagneniveaum og ikke annoncegruppeniveau, så kan ikke engang se hvilken hvilken annonce, eller søgeord (gennem adwords i hvert fald) hvilken der har genereret opkaldet. Men ville sådan set bare høre om der var nogen måde at se det på gennem analytics eller anden service :D 

Men altså, alt hvad jeg kan se er jo hvilken kampagne, og i vores tilfælde hvilken produktkategori der generere opkaldet, kunne bare have været lækkert at se præcist hvilke søgeord det gav opkald :D 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg ved ikke om det har interesse for jer - men vi kan hjælpe jer med at tracke fx hvilke keywords der fører til telefonopkald (og salg) på jeres hjemmeside.
Du kan evt. læse lidt mere på: telemetric.dk

Hvis du skulle have nogen spørgsmål kan du altid kontakte mig på tlf. 21 67 76 88 eller janus@telemetric.dk

Mvh
Janus J Lindau
telemetric.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har så mange annoncer, kan du prøve kun at have én annonce aktiv og så skifte til næste annonce når du har indsamlet data

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mark :"Nej, jeg vil gerne vide hvad de søger, for søger de på domainet er det en kundeservice, men søger de på produkterne er det er det pludselig meget interessant alligevel. Vi er ved at nå så mange opkald om måneden nu, at jeg gerne vil vide hvad pengene går til :) 

Hejsa

Kan du så ikke oprette 2 kampagner til smartphones, begge med det samme nummer dog en kampagne med brand/domain relaterede søgeord og så en kampagne med produktrelaterede søgeord.?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)