Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ok med 2 adwordskampagner?????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører selv min egen Adwordskampagne, og så går det vel ikke at nogle affiliater og køres adwordskampagner på mit domæne??????

Hvad gør i andre, i sådan et tilfælde?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:01

Jeg vil gå ud fra at prisen bliver højere, hvis det er de samme ord som bruges i de to kampagner

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:21

Hej

Hvis du mener at begge bruger samme domæne, så er det et problem. Du bør aftale med affiliates hvilke søgeord/grupper af søgeord de må køre direkte adwords på. 

Hvis begge ikke bruger samme domæne, så kan det øge konkurrencen på visse søgeord. Du kan evt. begrænse dit program så affiliates ikke må køre adwords på udvalgte søgeord hvis de samtidigt er affiliate på dit program.

Mvh. Ken

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 05:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Just say no... 

Spøg til side. Med mindre, at du har nogle udvalgte affiliates, hvor du ved, at konverteringen er rigtig god, så bør du sige nej til dem. 

Hvis du fx ved, at en affiliate er rigtig god til at promovere en vis type læderarmbånd til mænd og konverteringen er højere hos affiliaten end via dine egne AdWords, så bør du overveje at lade din affiliate køre lige netop det søgeord i stedet for dig. 

Og du må aldrig lade dem køre direkte til dit eget domæne. Det er som at velkomme problemer i spandevis. Du tillader dermed aktivt en tredjepart, som du aldrig har haft kontakt med, til at reklamere for din virksomhed

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:10

Andreas Lolk:
Og du må aldrig lade dem køre direkte til dit eget domæne. Det er som at velkomme problemer i spandevis. Du tillader dermed aktivt en tredjepart, som du aldrig har haft kontakt med, til at reklamere for din virksomhed. 

Det er jo et spørgsmål om tillid.

Når man benytter affiliate giver man jo i forvejen affiliates lov til at reklame for ens virksomhed.

Men affiliates skal naturligvis overholde god markedsføringsskik når de markedsfører en annoncør uanset om det sker via bannere, tekstlinks, målrettet indhold eller f.eks. Adwords.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)