E-mail når .dk domæne slettes indeholdende et keyword
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10

Som en ny tilføjelse har jeg i weekenden fiflet lidt med at lave så man kan lave sig en overvågnings liste.
Du kan nu vælge at tilføje et keyword som du gerne vil overvåge - et eksempel kunne være
Du vælger at overvåge ordet: mikro Du vil nu få en e-mail tilsendt når domænet mikroskop.dk, mikrofinans.dk, mikroskopisk.dk,mikrofon.dk osv slettes.
Et andet tænkt eksempel:
Du vælger at overvåge ordet: watch Du vil nu få en e-mail tilsendt når domænet swatch.dk, watches.dk, weightwatcher.dk osv slettes.
Få e-mail når domæner slettes, HVIS de indeholder dine favorit ord.
|
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Hej Tom
Har du virkelig lavet det med telefon til mig?!? Det savnede jeg faktisk, så jeg har selvfølgelig tilmeldt mig  Tak for en fin service.
vh Henrik
|
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Hej Tom
Har du virkelig lavet det med telefon til mig?!? Det savnede jeg faktisk, så jeg har selvfølgelig tilmeldt mig  Tak for en fin service.
vh Henrik
Det er noget jeg har grublet over i noget tid hvordan jeg kunne gøre :) Så nu får vi se - men jeg har lavet nogle tests og det BURDE virke :)
Problematikken er så nok at der kan være flere der overvåger dit telefon ord, men hvad - så må i jo slås om domænerne :)
|
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Ja det kan jo ikke være anderledes end at det er først til mølle.
|