Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail når .dk domæne slettes indeholdende et keyword

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en ny tilføjelse har jeg i weekenden fiflet lidt med at lave så man kan lave sig en overvågnings liste.

Du kan nu vælge at tilføje et keyword som du gerne vil overvåge - et eksempel kunne være

Du vælger at overvåge ordet: mikro
Du vil nu få en e-mail tilsendt når domænet mikroskop.dk, mikrofinans.dk, mikroskopisk.dk,mikrofon.dk osv slettes.

Et andet tænkt eksempel:

Du vælger at overvåge ordet: watch
Du vil nu få en e-mail tilsendt når domænet swatch.dk, watches.dk, weightwatcher.dk osv slettes.

Få e-mail når domæner slettes, HVIS de indeholder dine favorit ord.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:04

Hej Tom

Har du virkelig lavet det med telefon til mig?!? Det savnede jeg faktisk, så jeg har selvfølgelig tilmeldt mig Big Smile
Tak for en fin service.

vh
Henrik

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:19

Henrik Bryld:

Hej Tom

Har du virkelig lavet det med telefon til mig?!? Det savnede jeg faktisk, så jeg har selvfølgelig tilmeldt mig Big Smile
Tak for en fin service.

vh
Henrik

Det er noget jeg har grublet over i noget tid hvordan jeg kunne gøre :) Så nu får vi se - men jeg har lavet nogle tests og det BURDE virke :)

Problematikken er så nok at der kan være flere der overvåger dit telefon ord, men hvad - så må i jo slås om domænerne :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:24

Ja det kan jo ikke være anderledes end at det er først til mølle.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)