Kender du en IKKE-brugervenlig webshop?
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Hej, jeg sidder til undervisning i usability på mit studie. Vi skal brugerteste en webshop som skal munde ud i en aflevering.
Kender I nogle webshops der ikke spiller optimalt på brugervenligheden og som evt. ville være gode til at arbejde med?
- på forhånd mange tak!
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Slet ingen der er stødt på knapt så brugervenlige webshops? - hold da op, det lover godt! ;-)
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Slet ingen der er stødt på knapt så brugervenlige webshops?
Lige et hurtigt skud du måske kan bruge så finder du lidt her :)
Sorry jeg misforstod det du skulle bruge :)
/allan
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Hej, jeg sidder til undervisning i usability på mit studie. Vi skal brugerteste en webshop som skal munde ud i en aflevering.
Kender I nogle webshops der ikke spiller optimalt på brugervenligheden og som evt. ville være gode til at arbejde med?
- på forhånd mange tak!
Skal det være danske shops?
Hvad menes der med "gode til at arbejde med"?
Pft
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
I kan snuppe denne inden jeg laver en ny :-) Link : http://kortlink.dk/bgme
Så kan i også evt, se jeres løsningsforslag blive udført hvis jeg kan se hvad i er kommet frem til?
Mvh
Steffen,
Ekom.nu
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Ja, det skal være shops. Ja, det kan være lidt svært at forstå. Jeg mener at der gerne må være noget at komme efter ;-)
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Mange tak for linket! Den vil jeg helt klart kigge nærmere på sammen med min arbejdsgruppe. Hvis vi vælger dit site, så kan du sagtens få et eksemplar af rapporten :-)
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Hey.
Prøv at se på www.erotik69.dk og kom med din mening, det rart at få andre øjne på.
Om siden er brugervenlig og har brug for hjælp, lader jeg dig om at bedømme.
Siden er endnu ikke lavet færdig 100%, der mangler at ligges flere produkter op inden vi åbner for ballet.
Svar
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Vi har usability udfordringer. Vi er meget bevidste om dem, og skal også have gjort noget ved det. Men der er altid lige noget andet der er lidt vigtigere :o)
Så du er meget velkommen til at bruge my-phoneshop.dk , hvis den kan bruges.
Svar
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Du er meget velkommen til at kigge på min webshop: www.snøre-bånd.dk
Al kritik, ros, rettelser i form af brugervenlighed vil jeg meget gerne have, hvis du ligger inde med det :-)
Mvh Christian.
Svar