Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bagmanden bag Amino.dk - Martin Thorborg har rundet 1 million visninger på YouTube

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Vil først lige ønske Martin Thorborg KÆMPE tillykke med at være rundet 1 million visninger på YouTube. Du har lavet rigtigt mange helt eminene videoer jeg har haft MEGA meget gavn og glæde af. Enhver, der har tanker om at blive iværksætter kan med fordel tage et smut omad Thorborg.TV og få et lille fiks engang imellem. Vi er langt fra enige om alt, men det er bare alt for fedt og inspirerende, at Danmark har en "Self Made Millionaire", der TØR (Martin plejer vist at kalde det nosser) stå frem og vise sine gode og dårlige sider. Mange tråde med spørgsmål på Amino kunne faktisk undgåes, hvis folk havde taget og lyttet til dig i dine videoer.

Jeg har rigtigt mange favoritter blandt Martin Thorborgs videoer, men kære Amino, du finder selv dine guldkorn, ligesom jeg har fundet mine.

Det sjove er at han kan virke som en helt igennem nede på jorden fyr i lang tid, og pludselig er der et eller andet, der trigger ham så han er "In the Zone" og går helt spinat. Mange Stand Up-komikere kan roligt være bange, hvis Martin vælger at skifte til den branche.

Nu har jeg valgt at overlade ordet til journalisten fra Frem Tidende om Betalingsringen. 

"Folketinget har vedtaget at der skal indføres betalingsringe rundt omkring på Djæveløen. For at kompensere for afskaffelse af fedtafgiften er der lagt ekstra punktafgifter ind på folk, med navnet Thor i efternavnet når de skal passere en Betalingsring.

Citat fra parallel i-wok-sætter Martin Cyborg er "Fuck Betalingsringen". Hr. og Fru Cyborg, der lige er vendt hjem til Danmark efter nogle år i Flo Rida udtaler at
de nok overlever, da de har store forventninger til deres online dating-portal Amorino.dk"

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sku godt gået!

Jeg er meget enige i at det er rigtig fedt og inspirerende at vi har en som Thorborg der råber lidt op, på en meget ikke-dansk måde. Jeg er ikke altid enig i hans holdninger, men det giver altid stof til eftertanke - keep it up! :-) 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:18

Helt enig. Der er blevet sparket godt til mange ting igennem tiderne. 

Heller ikke al ting jeg er enig i, men langt, meget langt hen ad vejen er jeg meget enig.

1 million er mange så det er godt gået. Mange tak til Apple Stick out tongue for at have gjort det muligt for uden hans Iphone så var vi ikke hvor vi er idag Skype-BigSmile

Lad og alle give en hånd til Martin.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:58

Godt gået Yes

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:23

Seere eller fremvisninger?

Seere - det er mange

Fremvisninger - imponerende, men dog ikke 1/6 af Danmarks befolkning nødvendigvis :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:26

Man behøver ikke at være enig i alt hvad Martin Thorborg siger. Martin har været fantastisk god til at sætte fokus på iværksætteri og har været til stor inspiration for rigtig mange.
1 mio visninger taler for sig selv.

En kæmpe hånd til Martin

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:33

Yes Ja Thorborg er fantatisk energisk og en inspiration for mange.

Af netop ham kunne mange "udbyder", specielt det offentlige lære noget om dynamik m.m.

Endvidere en person der har næse for altid næsten og være med på det allernyeste. Wink

Yes Vi er mange på Amino der lærer og har lært fantatisk meget herinde. Wink

Og man behøver ikke at være enig med Thorborg i alt, (f.eks. "Holger sagen" i Nordjylland). Eller meget ultra liberale holdninger.

Bl.a. som selvstændig har man jo hellere ikke behov for evindelig rygklapperi, men prof. sparring. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:26

Jeg har haft yderst stor gavn er en lang række af hans videoer og det er derfor dejligt at se, at hans videoer er i fremdrift. Godt gået, Martin!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:18

Tom Frank Christensen:
Seere eller fremvisninger?

Jeg har rettet "seere" til "visninger". Det var det jeg mente :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:47

Martin Thorborgs videoer er til stor inspiration. Jeg ser altid frem til den næste kommer.

Det er sgu godt gået med 1 mio. visninger og nu video nr. 400. Tillykke med det!

Jeg håber Hr. Thorborg vil fortsætte, så vi når video nr. 1.000 inden for de næste par år. Skype-Wink

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)