jeg er ved at starte en hjemmeside hvor man kan downloade en masse ting men jeg vil gerne høre om i kender nogen gode pay per download file host hjemmesider der ikke er scam og de betaler godt??
Hvor pokker skal pengene så komme fra? Hvis det er pr download uden survey, kan du godt regne med 1$ per 1000 download. Og hvor vil du skaffe nok downloads til at det kan betale sig?
men hvor mange folk vil downloade cracked ting med surveys ??
Det er der dæleme mange der vil! Mange folk er totalt ligeglad med om ting skal betales for, hvis de kan få noget der er cracked, så tager de det på stedet. Du kan nok godt hente en del på det.
Ellers kan du "snyde" folk lidt. Og så sige du har en cracked version, du sender dem et link til produktet i et tekst dokument når de har klaret survey - men istedet for at sende dem et faktisk cracked produkt, sender du dem videre til siden hvor man køber produktet (evt med affiliate link hvis muligt). Du slipper for at brænde nallerne for at distributere produkter ulovligt, og de kan føle sig dumme over, at forsøge at hente et produkt ulovligt.
kevin1997:
og kan man ikke bruge fileserve betaler de eller er de bare scam ??
nej jeg gider ikke at folk skal lave surveys det er lidt af det samme som mediafire de betaler bare ikke per download
Hvis det er en ting som er værdifuld, ville jeg gerne bruge 5-10 minutter på en klare en survey. Hvis jeg skulle lave en survey for at få et billede ville jeg bestemt ikke gøre det, men hvis jeg derimod skulle lave en survey for at få fx et godt spil - game on, i'll do that!
- Men du har delvist ret - der er nok nogle der vil falde fra. Jeg tror dog at du vil kunne tjene mest, med surveys.
men hvor mange folk vil downloade cracked ting med surveys ??
Det er der dæleme mange der vil! Mange folk er totalt ligeglad med om ting skal betales for, hvis de kan få noget der er cracked, så tager de det på stedet. Du kan nok godt hente en del på det.
Ellers kan du "snyde" folk lidt. Og så sige du har en cracked version, du sender dem et link til produktet i et tekst dokument når de har klaret survey - men istedet for at sende dem et faktisk cracked produkt, sender du dem videre til siden hvor man køber produktet (evt med affiliate link hvis muligt). Du slipper for at brænde nallerne for at distributere produkter ulovligt, og de kan føle sig dumme over, at forsøge at hente et produkt ulovligt.
kevin1997:
og kan man ikke bruge fileserve betaler de eller er de bare scam ??
Pas.
Du har fået en masse stjerner af dette indlæg. Er det kun mig der synes det er fuldstændig etisk forkert?