Du har fået en masse stjerner af dette indlæg. Er det kun mig der synes det er fuldstændig etisk forkert?
Nej, det er du sikkert ikke. Men jeg forstår ikke problematikken i det. Jeg siger at folk kan være hensynsløse, og sprænge over hvor gærdet er lavest - det er (desværre) sandhed.
Jeg giver ham desuden et godt råd om, at "høste" lidt surveys ved at drille de hensynsløse folk til hans fordel. Hvis det er forkert, jamen så beklager jeg da. Men hellere det, end at han sender produkter rundt ulovligt, og om muligt, kan risikere at blive sagsøgt, og sidde i kæmpegæld resten af livet.
ok men der er vist plugin til at skjule det og hvad sker der hvis man bliver taget ?
Hvis du bliver taget i at sende programmer ud ulovligt, kan ejerne, og de som står på rettighederne, sagsøge dig for alt du er værd, og mere til. Meget mere.
kevin1997:
jeg synes også det er en god ide at lave lidt sjovt med dem men vil det ikke skade hjemmesiden ry??
Så kan man spørge sådan her; Vil du helst have folk siger "Han sender affiliatelinks i tekstfiler via surveys.." eller "Han sender sku programmer ud ulovligt. Total crimerider, hvornår mon han bustes?"
Du kan også smide nogen egentlige programmer med ud i listerne, så det ikke kun er affiliatelinks. Men sørg for, at det er freeware, eller programmer hvor du gerne MÅ videredistribuere. Du har virkelig ikke lyst til at lege med ilden når det kommer til copyrights.
Jeg har lige fundet ud af at jeg kan blive nakket hvis de bruger http://whois.domaintools.com/ det er lidt noget lort ;( men er det i mod copy right at downloade worpdress template og andere template til flere ting med utorrent og så sætte dem på min hjemmeside hvor de så kan downloade dem ?
men er det i mod copy right at downloade worpdress template og andere template til flere ting med utorrent og så sætte dem på min hjemmeside hvor de så kan downloade dem ?
Hvis jeg var dig, ville jeg nok læse alt med småt, men med templates, hvis de er gratis, tror jeg godt du må, da du egentlig bare hjælper dem der har lavet templaten, til at få spredt deres ting. Men igen, hvis der står noget, så læs, eller kontakt evt. ejeren og hør om du må.