Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ka ik faa fat i min webudvikler, hva goer man ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har én til at lave en shop ud fra et design jeg har mig. Jeg har overfort halvdelen af belobet til hans paypal konto inden han begyndte. Han skal saa have sidste halvdel naar han er faerdig, som han lovede at det ville have varet i Tirsdags.

Det hele har gaaet fint bortset fra at i mandags var det sidste gang jeg har hoert noget fra ham og der mangler stadig noget paa shoppen foer han er faerdig.

Han er ikke paa skype mere og han svare ikke paa emails.

Paa hans egen hjemmeside skriver han i hvilket firma han arbejder til dagligt som front end developer. Saa han prover ikke at holde det hemmeligt.

Ville det vaere for provokerende hvis jeg paa mandag tager kontakt til dette firma for at hoere om jeg kan komme til at snakke med ham ?

For det er squ meeget underligt at han er logget helt af. Umuligt at faa fat i ham.

Jeg skal jo videre og har ikke tid eller penge til flere julelege, men der ka jo ogsaa vaere sket ham noget..

Hvad ville i goere ? Ringe til dette firma hvor han skulle have sit dagsjob og spoerge efter ham ?

mvh

anders

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 15:53

Du skrotter ham og hyrer mig ;)

Spøg til side, nu kender jeg jo ikke beløbet, men i og med at du har taget chancen og overført halvdelen af beløbet, så ville jeg ikke tøve med at gøre hvad jeg kunne for at få fat i ham, inkl. at ringe til hans arbejde. Med mindre I har en kontrakt med en underlig klausul om at det må du ikke :)

Hvis det så viser sig at han har været ude for en ulykke eller der er en anden logisk forklaring, så har du fået afklaring og kan tage stilling ud fra det og komme videre.

Hvis ikke du kan få kontakt med ham så gør op med dig selv hvor længe du kan vente, og kan du ikke vente længere, så må du ud og finde en ny.

Hvordan er det med det han har kodet, har du adgang til det?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:54

Hvis jeg var i din situation, hvor en leverandør ikke overholdt sin aftale, ville jeg ikke betænke mig ved at benytte de tilgængelige kontaktmuligheder.

Jeg ville derfor kontakte ham på hans dagjob og udbede mig en forklaring.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:01

Som de andre skriver, så ville jeg heller ikke tøve med at kontakte ham. Det syntes jeg sagtens du kan gøre.

Mvh. Michael

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:05

tak for jeres svar. Jeg prover at kontakte de firma paa mandag, for jeg er ved at gaa ud af mit gode skin...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:12

Martin Hjort:
Hvordan er det med det han har kodet, har du adgang til det?

Glemte at svare denne.

Ja jeg har faaet en kode saa jeg kan logge ind i backend. Men det er ikke lagt op paa min side, han udvikler paa hans egen forst.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 16:14

Okay, ja så står du selvfølgelig i lidt en kedelig situation :)

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 16:14

Jeg bemærkede at du skrev Paypal konto. Er det en udenlandsk udvikler?

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:21

Cicoor Host & Saas ApS:

Jeg bemærkede at du skrev Paypal konto. Er det en udenlandsk udvikler?

jep det er det. han mangler ikke meget og man skulle jo tro at han ogsaa vil have de sidste penge.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 16:36

Hvis han kun mangler lidt er det muligt at der er en god forklaring, for så kan jeg heller ikke forstå hvorfor han skulle løbe skrigende bort. Prøv evt. at høre hans arbejdsplads om han er der på mandag. Du behøver ikke at sige hvorfor. Hvis han heller ikke er dukket op er han sandsynligvis syg eller noget andet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)