Hvad land er han fra ? |
Letsplay:Hvad land er han fra ?
Tjekkiet
Tjekkiet |
jeg ville kontakte firmaet han arbejder i vis ikke de svare , ville jeg droppe ham og komme videre med min iværksættere forretning , finde en anden webmaster vis han kontakter om 3 måneder med en forklaring syg eller andet kan han sikkert lave noget andet for dig for det beløb du har betalte ham og vis han ikke kontakter dig , er du kommet videre uden at tabe for meget tid på at vente på ingenting |
Jeg vil lige melde tilbage at, jeg fik en email fra ham mandag morgen hvor han undskyldet. Det viste sig at han var til en stor job samtale i tyskland og havde saa ikke faaet sendt en email til mig inden og fortalt mig dette, at han ikke ville være at træffe. Det er historien om den er sand eller falsk skal jeg ikke kunne sige, men tror paa at den er sand :-) Men nu er han paa pinden igen og han arbejder paa min sag... Ja, saadan kan det gaa :-) mvh anders |
Godt at høre :) Og hvorfor skulle historien ikke være sand, vi må som udgangspunkt tro på manden ;) |
Så må du hellere presse på for at få det gjort færdigt. Hvis han får jobbet er det ikke sikkert han får tid |