Er blevet forundret (læs:negativ overrasket) over manglende svar på Amino's virksomhedsbørs Der var 4-6 annoncer som havde min interesse - så valgte at tegne en uges medlemskab. Ud af 6 henvendelser er der kommet 1 respons!. Der er godt nok kun gået henholdvis 5,5,4,2,2 og 2 dage - men alligevel ... Oplagt forslag til feature er mulighed for at markere en annonce med "intet svar fra annoncør" Netto ligner det skønne spildte penge - Ikke at jeg klandrer Amino som sådan, men det kunne være interessant at vide om andre har oplevet samme langsomme eller manglende respons .... |
Amino sender løbende mails ud til folk, som har kontaktet annoncøre via virksomhedsbørsen. I mailen skal du netop markere om du har fået svar eller ej. Præcis hvordan systemet fungere ved jeg dog ikke.
Jeg har udelukkende henvendt mig til folk, som har deres ting til salg på åbne annoncer, altså hvor jeg intet har skulle betale. Personligt tror jeg også det har en indflydelse på folks aktivitet, for hvis du betaler for at få solgt, så vil du nok gerne sælge ;-)