Du smider om dig med påstande om min person. Påstande du ikke har belæg for at komme med, derfor får du de svar du får. Hvad forventer du ellers, at jeg skal falde på halen over din store viden? |
Thomas:Du smider om dig med påstande om min person. Påstande du ikke har belæg for at komme med, derfor får du de svar du får. Hvad forventer du ellers, at jeg skal falde på halen over din store viden?
Nu skal vi lige holde skidt og snot for sig, jeg har udelukkende forholdt mig til det du skriver i dine indlæg og dit firmas hjemmeside.
Thomas:Din såkaldte grundige argumentation og konstruktive kritik opfatter jeg nok anderledes end dig. Men jeg vil da meget gerne have du understreger hvad der er så konstruktivt, så kan vi jo tage den der fra.
Du har fået råd om hvordan Amino virker som marked, specielt i forhold til prisfølsomhed. Et råd om at genoverveje product-market fit for det du udbyder og Amino. Du har fået konkrete kritik punkter af dit website, samt et bud på en strategi for en ny version af det. Du har fået at vide, at din visuelle identitet ikke opfattes som professionel.
Husk at det eneste indtryk jeg har af din virksomhed kommer fra dit site og din færden på Amino, det koblet med at vi har en forskellig opfattelse af hvilken liga, du spiller i, gør selvfølgeligt at det spændende for dig burde være, hvordan dit site skal se ud for at jeg tror du spiller i superligaen!
For hvis jeg tror du spiller i superligaen, så er der også rigtigt mange andre der gør det!