Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatmino – er det fremtiden?

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du smider om dig med påstande om min person. Påstande du ikke har belæg for at komme med, derfor får du de svar du får. Hvad forventer du ellers, at jeg skal falde på halen over din store viden?

Din såkaldte grundige argumentation og konstruktive kritik opfatter jeg nok anderledes end dig. Men jeg vil da meget gerne have du understreger hvad der er så konstruktivt, så kan vi jo tage den der fra.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:56

Thomas:
Du smider om dig med påstande om min person. Påstande du ikke har belæg for at komme med, derfor får du de svar du får. Hvad forventer du ellers, at jeg skal falde på halen over din store viden?

Nu skal vi lige holde skidt og snot for sig, jeg har udelukkende forholdt mig til det du skriver i dine indlæg og dit firmas hjemmeside.

Thomas:
Din såkaldte grundige argumentation og konstruktive kritik opfatter jeg nok anderledes end dig. Men jeg vil da meget gerne have du understreger hvad der er så konstruktivt, så kan vi jo tage den der fra.

Du har fået råd om hvordan Amino virker som marked, specielt i forhold til prisfølsomhed. Et råd om at genoverveje product-market fit for det du udbyder og Amino. Du har fået konkrete kritik punkter af dit website, samt et bud på en strategi for en ny version af det. Du har fået at vide, at din visuelle identitet ikke opfattes som professionel.

Husk at det eneste indtryk jeg har af din virksomhed kommer fra dit site og din færden på Amino, det koblet med at vi har en forskellig opfattelse af hvilken liga, du spiller i, gør selvfølgeligt at det spændende for dig burde være, hvordan dit site skal se ud for at jeg tror du spiller i superligaen!
For hvis jeg tror du spiller i superligaen, så er der også rigtigt mange andre der gør det!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:09

Lundsby:
Nu skal vi lige holde skidt og snot for sig, jeg har udelukkende forholdt mig til det du skriver i dine indlæg og dit firmas hjemmeside.

Er det så nu, jeg skal finde dit indlæg frem, hvor du skriver jeg er en dårlig købmand? Eller skal vi ikke bare stoppe imens legen er knap så god.

Lundsby:
Du har fået råd om hvordan Amino virker som marked, specielt i forhold til prisfølsomhed. Et råd om at genoverveje product-market fit for det du udbyder og Amino. Du har fået konkrete kritik punkter af dit website, samt et bud på en strategi for en ny version af det. Du har fået at vide, at din visuelle identitet ikke opfattes som professionel.

Jamen det skal du da have lov til at mene, som jeg skrev tidligere tvivler jeg voldsomt på du er i min målgruppe. At du ikke opfatter websitet som professionelt, det tager jeg faktisk med stor lethed. Du har nogle holdning og dem skal du da bare have - det har ærlig talt ikke min interesse.

Lundsby:
Husk at det eneste indtryk jeg har af din virksomhed kommer fra dit site og din færden på Amino, det koblet med at vi har en forskellig opfattelse af hvilken liga, du spiller i, gør selvfølgeligt at det spændende for dig burde være, hvordan dit site skal se ud for at jeg tror du spiller i superligaen!
For hvis jeg tror du spiller i superligaen, så er der også rigtigt mange andre der gør det!

Beklager, men dit forsøg på at nedgøre mig som person og den virksomhed jeg er med i og vores visuelle identitet, det har desværre ikke rigtig nogen effekt. Jeg er klar over dine holdninger, jeg tror snart du har skåret det så meget ud i pap, så det efterhånden minder mere og mere om en ørkenvandring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej med jer, Skype-Smile

En skarp debat er forfriskende, men den skal ikke blive til personlige angreb.

Inden debatten kører af sporet og bliver mere personlig end godt er, vil jeg derfor opfordre til, at debatten enten holdes i generelle termer eller stopper her.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:26

Hej John

Jeg stopper her. Syntes jeg har fået kommet ud med det jeg ville, og er egentligt sikker på at vi ikke rigtigt kommer videre.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:35

John Nielsen:
En skarp debat er forfriskende, men den skal ikke blive til personlige angreb.

Kunne ikke være mere enig, John - så fint med en lille reminder.

God aften.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Jeg vælger hermed at melde mig ud af dit Amino, for jeg er hverken tilhænger af styret i Nordkorea, Cuba mm...

Siden hvornår skal du bestemme, hvad og hvordan jeg skal gøre noget? Og hvis jeg gør det, så skal jeg latterliggøres, fordi du åbenbart føler dig meget bedre... Det svare lidt til dem, som kalder sig selv "iværksættere", men har pisse travlt med at nedgøre læger, pædagoger, fabriksarbejdere mm. Fordi de er anden rangs mennesker, fordi de ik er iværksættere. Men nu kan et land bare ik leve af iværksættere, da der nogen, som skal føre ideerne ud i livet, være arbejdere, læger mm.

Og for at gøre hele dit indlæg endnu mere tragokomisk, så sælger du selv webshopsystemer, som er udviklet af et andet firma/open source. Desuden tilbyder du Adwords hjælp mm. Alt sammen noget, som alle andre faktisk gør. For man skal åbenbart have et marketingfirma med speciale i SEO, Adwords, online markedsføring, sociale medier, nyhedsbreve, konvertering mm for være moderne. Det nye sort! Smile

Så hvor anderledes er du lige selv, end dem du har travlt med at hakke ned på?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:35

Fashion-Seller:
Jeg vælger hermed at melde mig ud af dit Amino, for jeg er hverken tilhænger af styret i Nordkorea, Cuba mm...

Nu tvivler jeg på de nævnte lande har ytringsfrihed og befolkningen har ret til at udtrykke deres holdninger, hvis de bare går en smule imod strømmen. Det tillader jeg mig, så din sammenligning er måske ikke helt relevant.

Fashion-Seller:
Siden hvornår skal du bestemme, hvad og hvordan jeg skal gøre noget? Og hvis jeg gør det, så skal jeg latterliggøres, fordi du åbenbart føler dig meget bedre... Det svare lidt til dem, som kalder sig selv "iværksættere", men har pisse travlt med at nedgøre læger, pædagoger, fabriksarbejdere mm. Fordi de er anden rangs mennesker, fordi de ik er iværksættere. Men nu kan et land bare ik leve af iværksættere, da der nogen, som skal føre ideerne ud i livet, være arbejdere, læger mm.

Siden hvornår jeg skal bestemme? Jeg bestemmer over mine egne holdninger, som du bestemmer over dine. At du ikke deler mine holdninger, det er en helt anden sag. Og det står dig da frit for. Du kan kalde det at nedgøre andre, det står dig også helt frit for. Jeg deler blot mine holdninger.

Fashion-Seller:

Og for at gøre hele dit indlæg endnu mere tragokomisk, så sælger du selv webshopsystemer, som er udviklet af et andet firma/open source. Desuden tilbyder du Adwords hjælp mm. Alt sammen noget, som alle andre faktisk gør. For man skal åbenbart have et marketingfirma med speciale i SEO, Adwords, online markedsføring, sociale medier, nyhedsbreve, konvertering mm for være moderne. Det nye sort! Smile

Så hvor anderledes er du lige selv, end dem du har travlt med at hakke ned på?

Det er vel primært op til mine kunder at vurdere, om det vi udfører i virksomheden er anderledes og har mere værdi. Der er skam intet galt med open source, det har jeg aldrig påstået. Jeg er fremkommet med den holdning, at visuel identitet skaber værdi. Og jeg er godt klar over, at jeg ikke smider om med med populistiske meninger og rygklapperi, jeg har mine holdninger - og du har dine. Sådan er verden heldigvis skruet sammen.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:38

Så vil jeg også blande mig lidt. Jeg tror bare det har lidt med udviklingen at gøre at folk vælger den nemme løsning. Hvis man nu eks. kikker på bilen blev den jo også produceret unikt hver kunde efter kundens ønske i starten men bilerne var så dyre at alm. mennesker ikke kunne være med. I dag bliver der jo produceret så mange forskellige modeller og fabrikater at det skulle være mærkeligt at man ikke finder en der passer en.

Jeg tror det er den samme stil man er ved at ende i webdesign verden for at holde prisen nede, man kan jo altid købe en bil og ændre lidt på den og få sit unikke design, spørgsmålet er bare om man ønsker at gøre den ugenkendelig.

Men et unikt webdesign koster en del penge at få produceret, men hvor godt er det at papiret om gaven er unik hvis indholdet ikke er noget værd :) 

Men jeg vil give Thomas ret at det er en stor del der efterspørge den nemme løsning med et færdig design, men jeg ser det som et større problem at folk forventer at en hjemmeside bare er at smide op og så fungere det uden at de skal bruge tid på at sætte sig ind i det. 

Mvh.

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:12

Thomas:
Du kan muligvis kalde dig iværksætter, hvis du har lavet en webshop, baseret på noget du har lånt fra andre, men du er ikke innovativ – du er bare endnu en i rækken. Og du kan være helt sikker på, at du aldrig kommer til at leve af det

Dette er ganske enkelt ikke sandt.  En "dårligere"  template / WordPress hjemmeside kan i nogle tilfælde rent faktisk give flere salg end en flot unik designet hjemmeside.

Jeg tror du stærkt undervurderer vigtigheden at indholdet på en hjemmeside. Du kan have verdens bedst designede hjemmeside og den stærkeste visuelle identitet, men har du ikke noget godt indhold (produkt), ja så kan du ikke bruge det visuelle til noget som helst.

At alle nu kan starte en hjemmeside med WordPress og et tema synes jeg er vildt fedt. Jeg er overbevist om at hvis man ser samlet på det, vil der komme langt flere gode danske virksomheder ud af det. Alle har nu en reel mulighed for at teste om det at være iværksætter er noget for dem, også folk der tidligere måske ikke var kommet i gang på af startomkostningerne.

Mange starter med et "stardart" tema til deres blog / hjemmeside, senere for de så designet en unikt visuel identitet. I dag mener jeg at dette er den bedste vej at gå for langt de fleste nye iværksætterenettet. For få penge kan du prøve hvad det hele går ud på, senere er du så langt bedre stillet når / hvis du vil ud og købe dig til noget unikt. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)