Flot indstilling, en lille brok, gider ikke læse igennem for fejl, holder ikke helt, men ren detalje, god indstilling, den skal nok gi resultat God vind
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Er så enig i det indlæg. Hvis Man har den rette indstilling og gider lærer, istedet for bare at tage det som en indtægtskilde er der virkelig meget at hente. Det modner, giver ansvar og forståelse for driften i en virksomhed.
Tak for den gode kritik!
Men jeg ved ikke helt hvad der menes med at jeg skal vente til at lave foredrag til jeg har passeret toppen? Altså jeg føler mig som en succes når jeg laver sådanne indlæg som folk kan lide :-)
jeg elsker sådan en tilgang til tingene! jeg valgte selv for år tilbage at være positiv. det betyder at jeg sjældent bliver sur og tager al modgang som oplevelse og erfaring.
det værste ved det er at min makker nogle gange tolker det som ligegyldighed, hvis vi f.eks havde lavet en forkert investering og mistet flere tusinde kroner og jeg bare trækker på skulderen og siger "desværre... videre"
som nævnt før (nu siger jeg det bare på en pænere måde) så ville jeg nok vente med foredragene til du har lidt mere erfaring i bagagen, og kan snakke om mere end om en tilgang til livet :-) - men det skal du sgu nok få!