God aften kære aminobrugere. Jeg er selv iværksætter.. Jeg fik som råd at en som hedder Mads Grønning at jeg skulle få mig et fritidsjob. Og da jeg elsker og bruge penge og vil helst ikke trække for meget ud af min webshop, da den skal blive stor. Så af den grund søgte jeg ned i den lokale pizza forretning. Og nu har jeg fået meget mere ud af det end min gode løn! Jeg har omkring 3000 kr. hver måned.. Men ud over det har jeg lært en helveds masse om kunde service, og om at motivere medarbejdere til at elske deres job. Hver dag når jeg kommer ind af døren bliver der sagt " Hej Mads min ven, hvordan går det?" fra min chef. Og bare den sætning kan redde en hver lorte det! Udover det står jeg og snakker med kunderne, og ser smilet på deres læber når de får den pizza de bestilte, og de lige siger "god weekend" eller "ha' en god dag". Så hvad får jeg ud af mit fritids job? - En masse viden om at motivere medarbejdere. - En masse viden omkring hvordan man yder en god kundeservice, ved at fx. give en gratis sodavand hvis kunden har ventet lidt for lang tid - Et indblik i hvordan man yder en del for samfundet. - Et godt humør hver dag - En super god mave fornemmelse - og lidt penge. Så hvis du vil lytte til at ung iværksætter som mig, som ligenu laver omsætnings rekorder. Så få dig et fritidsjob, for fanden det udvikler dig meget mere end du tror!! De bedste fredags hilsner Fra: Mads Larsen PS. Sorry hvis der er mange fejl, men jeg orker ikke læse det igennem ;) |
Godt at høre!