Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en webshopudvikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg hedder Lasse Hansen, og jeg er en 18-årig ung fyr med store tanker og idéer. Selvom mange af dem har været halvhjertede, har jeg dog fået udviklet et stort koncept, som jeg mener der er hold i! Det vil sige, at jeg er klar til "det store skridt", og at jeg herfra er villig til at arbejde for realiteten. 

Jeg søger derfor en webshopudvikler, som har lyst til at være en del af en opkommende virksomhed. Du får tildelt en ejerandel, for løbende at kunne opdatere og regulere shoppen efter behov. Så simpelt er det!

Jeg forventer:

- At du er klar på et skype-møde

- At du er dygtig til det du laver (Om du bruger prestashop, magento eller noget helt tredje er underordnet - Hvad end du er dygtigst til)

- At du er villig til at bruge massevis af timer på udvikling, vedligeholdelse og revurdering af idéer og muligheder til hjemmesiden

That's it!

Jeg er i fuld gang med at udarbejde en detaljeret forretningsplan til projektet, hvis formål skal være at lokke investorer til. Selvom jeg vil finde få yderligere samarbejdspartnere, leder jeg efter webshopudvikleren, for at kunne fremvise et produkt sammen med forretningsplanen.

Send venligst henvendelser som privatbesked. Skriv kort om dig selv og dine erfaringer. Jeg vender tilbage på alle henvendelser.

- Mvh. Lasse

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:56

Det er svært, når du har slået privatbeskeder fra ;)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:04

Har du noget budget på dit projekt - eller forventer du gratis udvikling imod ejerandel?

Fra København
Tilmeldt 27. Sep 12
Skrevet kl. 20:48

Rookie-mistake! Det burde være slået til nu. Nyoprettet plusprofil ;-)
- Jeg forventer gratis udvikling imod ejerandel. Det betyder meget for mig og min virksomhedside, at jeg har en udvikler og it-mand ved min side, som er klar på et længere samarbejde.

Fra København
Tilmeldt 27. Sep 12
Skrevet kl. 20:50

Jeg er desuden i fuld gang med at lægge budgetter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej,

Jeg tror jeg er manden for dig. Jeg har lavet mange webshopper igennem tiden. Men vil godt høre mere om din idé. Kan du sende mere info i PM eller helts på min e-mail: mike(@)moondesign.dk :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 05:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billigstewebhosting.dk:
Jeg tror jeg er manden for dig. Jeg har lavet mange webshopper igennem tiden.

Ja, du ligner allerede et godt bud, man kan se din erfaring med alle dine WEBSHOPPER allerede - du har fat i noget der.

Så er det her bare det perfekte match? En der giver stort set giver hele sin forretningsidé væk og en med en erfaring, hvor vi andre bare må bukke os i støvet?

Den er vist hjemme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)