Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvåg domæner - og få en mail når de bliver slettet

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Hvad er grunden til at Tom skal  have en ren trad nar Tom selv forpester andres ???

Billige seo pakker

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:10

Tjenester.dk:
Hej John

Hvad er grunden til at Tom skal  have en ren trad nar Tom selv forpester andres ???

Alle Amino plus medlemmer, der ønsker at fremsætte et godt til Amino's brugere skal have lov at gøre det, så længe tilbuddet ikke strider imod Amino's regler eller gældende dansk lovgivning.

Til alle: Stop brokkeriet over tråden - i tråden - anmeld den, hvis du er mener, at der er noget at anmelde.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:17

Jeg kan nu ikke helt se at jeg forpester andres tråde - ikke tilbud til andre ihvertfald - efter min mening?

Med mindre naturligvis at det tilbud er decideret misvisende og hvor løftet ikke holder. Eksempel kunne være at man tilbyder en subsite på et PR4-8 domæne hvor PR ser mistænkelig fake ud.

Til folk der ikke ved det, er det muligt at booste et domænes Pagerank i pagerank testere - ved at lave et 301 redirect til f.eks. DR.dk - som så vil fremvise DR.DK's PR til folk, og nogle mennesker vælger at gøre det for at få lidt flere penge for deres domæne - for hvem ville ikke gerne eje et PR7/10 domæne...

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:40
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)