Igen er DomainInsight.dk på banen med en gratis service.
Fuld respekt for dit produkt som ser rigtigt flot ud, er bare for langsomt at du registrerer at domænet er ledigt kl 09:06 om morgenen, denne service sender en komplet email lige efter kl 12:00 med alle domains der er ledige
Igen er DomainInsight.dk på banen med en gratis service.
Fuld respekt for dit produkt som ser rigtigt flot ud, er bare for langsomt at du registrerer at domænet er ledigt kl 09:06 om morgenen, denne service sender en komplet email lige efter kl 12:00 med alle domains der er ledige
Prøv at sammenlign den liste med min liste dagligt over 14-21 dage
Eftersom webhosting.dk har scannet 1.2 millioner domains allerede inden kl 1 (ser det ud til) hver nat er de vil ligeledes mere korrekte end det du leverer? Synes dit produkt ser godt ud, ingen tvivl om det, men er man til hurtige oplysninger og gerne vil have resultatet med det samme dur dit ikke. Test webhosting's system i nat lige efter kl 00:00 og du kan se live imedens den opdaterer, er sku da lidt cool.
Jeg synes at Tom`s tjeneste er langt bedre end de andre omtalte, jeg faldt over et domæne på Tom`s side som ikke var på webhosting eller hos Dk-Hostmaster. Så jeg er fuld tilfreds med Tom`s side ;-)
Så jeg er nu et domænenavn rigere takket være Tom`s side :-)