Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvåg domæner - og få en mail når de bliver slettet

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Igen er DomainInsight.dk på banen med en gratis service.

Få en mail så snart DomainInsight.dk opdager at et .dk domænenavn er blevet slettet.

Eksempel kunne være at du helt vildt gerne ville købe næsehår.dk - og derfor gerne vil have at vide så snart det er muligt at registrere dette domæne.

Nu kan du få tilsendt en e-mail som denne:

så snart at *ethvert* domæne du måtte ønske - timer ud i DK-Hostmaster og bliver slettet.

Jeg har fem servere til at køre og checke domæner kontinuerligt så jeg opdager dem meget hurtigt efter de bliver slettet.

og ja det er - *GRATIShttp://www.domaininsight.dk/instant_notification.html 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:22

Man kan jo også betale for at stå i kø til at overtage domænet hos DK Hostmaster, så er man sikker på at overtage domænet, ihvertfald hvis man står først i køen Smile

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:24

Toftegaard:

Man kan jo også betale for at stå i kø til at overtage domænet hos DK Hostmaster, så er man sikker på at overtage domænet, ihvertfald hvis man står først i køen Smile

Det er korrekt

Der skal man betale 75 kroner per løbende år.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:29

Det er lidt sjov at det er dyre at stå i kø til et domæne end det rent faktisk er at eje det :D

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:34

Michael R. Gertz:

Det er lidt sjov at det er dyre at stå i kø til et domæne end det rent faktisk er at eje det :D

Yep den har jeg også undret mig en del over.

Derfor syns jeg måske det er federe at have en notifikations mulighed som den der jeg har lavet - så kan man overvåge en bunke domæner uden omkostninger :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:44

Fed service, men hvis andre har betalt for at stå på venteliste til det domæne jeg ønsker mig, så er det jo en ret ligegyldigt service da de jo så alligevel vil få det tilbudt først ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:47

Yep - så kan du jo checke det ved DK-Toastmaster først :) https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:51

Enig, men hvis der så efterfølgende er en der betaler så ....... det jeg mener er bare, at hvis der er et domæne man virkelig gerne vil have fat i, så er 75,- om året altså peanuts :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:57

Fin service.
Jeg er tilmeldt og fik din mail tidligere i dag, så jeg venter på at der kommer et domæne med relevans inden for telefoner

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:04

Oxkjær:

Enig, men hvis der så efterfølgende er en der betaler så ....... det jeg mener er bare, at hvis der er et domæne man virkelig gerne vil have fat i, så er 75,- om året altså peanuts :-)

Korrekt

Det her er nok mere til de domæner man måske ønsker sig lidt - altså som hvis man gerne vil købe et par domæner der specielt handler om telefoner, tv, eller andet - som engang har været aktive og har et par inbound links :)

Hvis du virkelig ønsker - og tror på at Google.dk timer ud og slettes, ville jeg KLART stille mig i venteliste i stedet - men hvis det er domæner der har lidt blogging værdi men ikke er virksomhedskritiske... Så ville jeg bruge det her :)

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)