Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt respons på mit nye rekrutteringssite ville være alle tiders !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har lige lagt vore nye site online her www.eligo.es, og ville sætte pris på kommentarer og meninger omkring det. Jeg er ikke helt nået til seo optimeringen endnu, så på den front mangler der stadig en del arbejde..

Håber på at høre lidt :)

God weekend ! 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:38

Hjemmesiden er flot, men den er rimelig lang tid om at loade hos mig. Det virker lidt irriterende i længden.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:01

siden den er ekstrem mørk , den er ikke ligefrem let at se vis ikke har et superlys på sin computer eller vis man nu vi sætte strøm på energi spar kan man ikke se siden og da man ikke har meget batteri derved siden er ikke optimale at alt er så mørk , mange der har bærbar computer sætter den på balance energi eller strøm besvar da de skal brug computer en hel dag

social medie mangler der på siden google plus især

få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden , det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:23

Bestemt en flot hjemmeside, men jeg synes at der bliver lidt for mange smarte effekter.

Ser man siden på en bærbar komer der dobbelt scrollbar.

På forsiden mangler jeg info om hvad jeg er havnet på. Et payoff eller anden tekst der hurtigt fortæller hvad I kan tilbyde.

Hvis det er muligt, vil jeg prøve at lave det hele lidt lysere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Tak for svarerne.

Jeg har mindkset loadtiden, så den loader en del hurtigere. Billeder komprimeret, chaching aktiveret samt deflate aktiveret. Fik også ryddet ud i en del små fejl i kodningen :)

Der kommer nif (spansk cvr) nummer på siden, skal bare lige modtage det først.

Jeg vil prøve at arbejde lidt med nuancerne for at skabe et lysere site, og se om det forbedrer det.

Der er link til fb og linkedin i footeren, google plus bliver ikke aktuelt da det ikke er en platform vi bliver aktive på. Twitter er med i overvejelserne, men i første omgang bliver hovedvægten lagt på fb.

Dobbelt scrollbar kan ikke rigtig undgåes, og jeg må bare håbe at størstedelen af mine besøgende benytter en opløsning der viser over 900px i højden..

Jeg synes det er rimeligt tydeligt hvad vi tilbyder ;)

God lørdag 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)