...Hvem laver den slags? Altså skilte som fx busskilte som sådan et: Pft. :) Kim |
Nu ved jeg ikke, om det lige er et busskilt du skal bruge :)
Ellers google:
vejskiltefabrik
Så kommer der en hel flok skiltefabrikker!
...Hvem laver den slags? Altså skilte som fx busskilte som sådan et: Pft. :) Kim |
Har googlet lidt på det, men synes ikke resultaterne er særligt overbevisende. Så hvis der nu var nogen der havde lidt erfaring at hente... :) Kim |
Hej Kim Sådan et sælger jeg her: busskilt Prisen er 262 kr. pr. stk. med tryk på en side og 372 kr. med tryk på begge sider. Der er ikke så meget info på siden endnu, da det er nyt i mit sortiment. |
Min interesse er egentlig selve metalfætteren og toppen, svejsningerne, skruerne og alt det der gejl.. Selve skiltet designer jeg selv. :) Jeg giver et kald i morgen Boysen! :) Kim |
Du kan købe alle de skiltestandere der bruges til vejskilte m.m. ved f. eks. Daluiso. |
BIG laver logoskilte i de fleste materialer. Og vi kan også lave et skilt som bussen, bare med dit eget design på. Send mig en mail på kim@ big-Big.dk Så kan jeg nok hjælpe dig på vej God dag |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Kim, det der bliver spurgt om er ikke selve skiltet med print, folie etc. Det er vi mange der laver... Det der bliver spurgt om er bare standerne til skilte som f. eks. vejskilte. |
Præcis. Sådan en fætter: (Hurtigt tegnet op), men altså også motivet på skiltet - ikke klæb, men samme behandling (ved ikke hvad det hedder) som vejskilte til udendørsbrug. |