Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har min kunde ret???

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:10

Du har fået det skåret ud i pap og bøjet i neon før, der er ingen grund til at smide om sig med links, hvor du tydeligvis ikke engang selv har læst indholdet.

Kunne vi ikke lige få bare en smule seriøsitet ind i den her debat, inden den kører helt af sporet.

Tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Du har fået det skåret ud i pap og bøjet i neon før, der er ingen grund til at smide om sig med links, hvor du tydeligvis ikke engang selv har læst indholdet.

Fordi du skære det ud i pap og bøjer det i neon behøver du heller ikke have ret.

Glox har ret i det her "Altså normal er der 14 dag fortyreles ret hvis produktet ikke er anvendt.(men ikke et krav)"

Fordi som jeg læser det, så er der ikke tale om fjernsalg.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:28

Per Hedegaard:

Thomas:

Fordi du skære det ud i pap og bøjer det i neon behøver du heller ikke have ret.

Glox har ret i det her "Altså normal er der 14 dag fortyreles ret hvis produktet ikke er anvendt.(men ikke et krav)"

Fordi som jeg læser det, så er der ikke tale om fjernsalg.

Det er meget muligt, men hvis du læser tråden igennem, så har jeg såmænd heller ikke kommenteret på det.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)