Hey Jeg sidder nu og er for sen med min udvidede selvangivelse. Jeg kan ikke indtaste de faktiske beløb, da de først er klar om ca. 8 dage - altså den 8. juli ca. Hvad foreslår I? 1.) At jeg indsætter fiktive beløb via tast selv og får rettet selvangivelsen om 8 dage. 2.) Undlader at indtaste noget men indsender papirselvangivelsen ca. den 8. juli 3.) Andet forslag? På forhånd tak MIndBodySoul |
For sen selvangivelse
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Hej! Skrive et brev til SKAT med anmodning om udsættelse. Forklar SKAT, hvorfor. Du kan naturligvis også ringe til dem, og forklare situationen. /Peter |
Hej! Hvis det er meget få bilag mv., kan vi måske hjælpe! /Peter |
Peter, Tak for tilbuddet. Jeg tager kontakt til dig i morgen formiddag via mail. Så tager vi den derfra. De bedste hilsner, MindBodySoul |
Hej! Så er den selvangivelse for 2006 klaret indenfor fristen. Tak for ordren. /Peter |
Hej Alle Tak for en super oplevelse i går. Jeg følte mig virkelig på Herrens mark. 1. Fandt Amino hvor jeg kunne stille spørgsmålet - havde ikke hørt om Amino før. 2. I løbet af minutter - seriøse og gode svar som for mig var fyldestgørende 3. PP consult som løser mit problem på nul komma fem og sikre at mine tal er indberettet til tiden. Tillidsfuldt og top- proffesionelt. Kan varmt anbefale Peter. Takker ![]() |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)