Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil være min sponsor?? sign mig up please

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg er rigtig glad på din vegne. Der er et hav af network marketing virksomheder derude, men et godt råd ville være at du skal vælge en der er medlem af direkte salgs forening og er i vækst. 

Timing med det produkt der bliver solgt via virksomheden skal helst også være helt rigtigt. Jeg er med i et firma lige nu som er helt fantastisk. Hvis du ikke allerede har valgt at går i gang med et favorit firma må du meget gerne skrive til mig, så kan vi tale sammen over en kop kaffe. Min mail adresse er Kc_R2006@yahoo.dk

Glæder mig til at høre fra dig,

Med venlig hilsen

Nasim

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi arbejder med direkte salg med en blanding af network marketing.

Vores produkter er det vi selv kalder for "grønne" produkter.

Indtil videre har vi disse:

- Vandrenser

- Brændstof besparerer

- Solceller

Vores hjemmeside: www.dogan-world.net

Er du interesseret i at høre nærmere kan vi tage et møde.

Mvh

Seref

Tlf: 22995144

 

 

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt mig på 27277000

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan...

Tjek eventuelt nedenstående link og se om det er noget for dig, at jobbe for dette Skandinaviske selskab..

http://no.eqology.com/index.php

http://biz.eqology.com/

Mvh.

René

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

Jeg måtte også lige læse dit indlæg igen for at sikre mig jeg læste rigtigt :)

Jeg  vil ikke bare smide et sælgende indlæg ind om at det her produkt er det bedste i verden og det hurtigst voksende virksomhed nogensinde, for det siger de alle åbenbart

Er lidt træt af de "Almindelige Virksomheder" som sælger cremer, kosttilskud og alt den slags, dem er der nemlig mange af

Nej se det jeg vil vise dig er noget helt andet, og det slår nok alt det de andre prøver at sælge dig

--> Du kan tjene 100% Kommission <---

 Ja du tror det løgn :), men hæng på!

Det hedder Empower Network


Det startede cirka i September/Oktober 2011, og det er En "Viral Blog Platform"
Se den her:

Empower

Og når det kommer til Nettet handler det jo om at få meget traffik, og på lidt over et år har de to stiftere David Sharpe, og David Wood formået at få Empower Network til at blive en af de top 600 mest besøgte sider i verden i følge Alexa.com


Og så vil jeg råde dig lidt til at se denne her video, som beskriver det godt fra de to herre:

David Wood/David Sharpe Forklare

Det er min blog du kommer ind på som er den samme du også får

men se venligst også videoerne i menuen:

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

Hej Anders

Jeg måtte også lige læse dit indlæg igen for at sikre mig jeg læste rigtigt :)

Jeg  vil ikke bare smide et sælgende indlæg ind om at det her produkt er det bedste i verden og det hurtigst voksende virksomhed nogensinde, for det siger de alle åbenbart

Er lidt træt af de "Almindelige Virksomheder" som sælger cremer, kosttilskud og alt den slags, dem er der nemlig mange af

Nej se det jeg vil vise dig er noget helt andet, og det slår nok alt det de andre prøver at sælge dig

--> Du kan tjene 100% Kommission <---

 Ja du tror det løgn :), men hæng på!

Det hedder Empower Network

Hej Mscheelhardt

Kan sgu ikke dy mig for at svare på indlægget. Jeg er en af dem der undre mig over trådstarter, som åbenbart er pist væk. Men nu har jeg læst de 4 sider igennem igen, NEJ alle siger åbenbart ikke det samme, har du læst siderne, eller tog du bare de første par indlæg?

Syntes det er lidt dårlig stil du ligger for dagen, at du vil kalde alt andet for almindelige...er selvfølgelig dit valg. Personligt mener jeg mere det handler om udbud og efterspørgsel...

Mvh.

Martin

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 17:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Hej Mscheelhardt

Han ville nok bare se hvor mange der var helt i brunst efter at tilbyde man en mulighed  :)

Kan sgu ikke dy mig for at svare på indlægget. Jeg er en af dem der undre mig over trådstarter, som åbenbart er pist væk. Men nu har jeg læst de 4 sider igennem igen, NEJ alle siger åbenbart ikke det samme, har du læst siderne, eller tog du bare de første par indlæg?

Syntes det er lidt dårlig stil du ligger for dagen, at du vil kalde alt andet for almindelige...er selvfølgelig dit valg. Personligt mener jeg mere det handler om udbud og efterspørgsel...

Mvh.

Martin



JA jeg tog kun et par af indlæggende, selvfølgelig min fejl.. den tager jeg i mig igen :)

Jamen jeg synes det er FOR almindeligt, og det er ikke for at nedgøre eller noget, fordi de forretninger kører jo strygende

Men de passer bare ikke til min stil, synes de minder for meget om hinanden, jeg var godt nok med i LR international, og ACN, og hvad de ellers hedder

Men måden at kører forretninger på siger mig intet, jeg er klart til det lidt mere moderne og Øge muligheden med internettet, synes det er virkelig smart at lærer og bruge.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

JA jeg tog kun et par af indlæggende, selvfølgelig min fejl.. den tager jeg i mig igen :)

Jamen jeg synes det er FOR almindeligt, og det er ikke for at nedgøre eller noget, fordi de forretninger kører jo strygende

Men de passer bare ikke til min stil, synes de minder for meget om hinanden, jeg var godt nok med i LR international, og ACN, og hvad de ellers hedder

Men måden at kører forretninger på siger mig intet, jeg er klart til det lidt mere moderne og Øge muligheden med internettet, synes det er virkelig smart at lærer og bruge.

Tja, jeg må tilstå at jeg ser kæmpe forskel på flere af dem, de folk som jeg syntes har gjort det godt i forskellige forretninger, kigger ikke på navnet, men på det at netværke. Som Kristian siger i en anden tråd, så mener jeg at det er svært at vinde tillid online eller sågar på skrift. Modsat dig så mener jeg helt sikkert at flere af forretningerne er med på moden og det at der er så store fremgange tiltaler mig ekstreeeemt. De går strygende, men facts er at mange af dem har kæmpe potentiale i DK. For mig handler det absolut ikke om at sælge en creme eller en telefon med tilbud på 454%, men om at opbygge et netværk af folk der hver især har en forretning de tjener penge på. Handlen...den foregår online, direkte hos producent.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Er du stadig interesseret i at blive en del af et MLM firma? Så kontakt mig hurtigst muligt, enten via Amino ellers på 28582686.

Mvh Joakim B.

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 10:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 5 (43 indlæg)