Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringesystem til callcenter?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg skriver dette indlæg, da jeg ikke ved noget som helst om hvordan et ringesystem skal sættes op og hvad der er billigst med bedst stabilitet indenfor telemarketing.
Jeg er 18 år og studerende, så jeg har ikke 20.000 at smide efter et system, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle forholdvis billige forslag til ringesystemer og abonnementer og eventuelt en virksomhed der kan levere og sætte det hele op for én.
Jeg skal til møde med Nordea angående lån til opstart, så det er vigtigt at jeg har en leverandør på plads og en ca. pris på hvad det vil koste. 
Vi foretager opgaver for virksomheder og ringer ud for at skabe flere salg for den pågældende virksomhed.
Det hele er bare gået lidt i stå, da vi indtil nu har ringet hjemmefra med mobiltelefoner og det er ikke optimalt at ringe på, så nu søger vi en anden løsning og søger efter en anden løsning, så vi kan udvide og få flere konsulenter til at sælge.
Har du selv eller kender du nogle der har en løsning, så kontakt mig gerne på siden eller via nedenstående information:
Med venlig hilsen
Jannick Joel
info@partnercall.dk
www.partnercall.dk
+45 20 21 14 94
Tak for jeres tid :-)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har noget?

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

nej. mobilerne fungerer glimrende for mig og mine ;)

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :