Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringesystem til callcenter?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg skriver dette indlæg, da jeg ikke ved noget som helst om hvordan et ringesystem skal sættes op og hvad der er billigst med bedst stabilitet indenfor telemarketing.
Jeg er 18 år og studerende, så jeg har ikke 20.000 at smide efter et system, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle forholdvis billige forslag til ringesystemer og abonnementer og eventuelt en virksomhed der kan levere og sætte det hele op for én.
Jeg skal til møde med Nordea angående lån til opstart, så det er vigtigt at jeg har en leverandør på plads og en ca. pris på hvad det vil koste. 
Vi foretager opgaver for virksomheder og ringer ud for at skabe flere salg for den pågældende virksomhed.
Det hele er bare gået lidt i stå, da vi indtil nu har ringet hjemmefra med mobiltelefoner og det er ikke optimalt at ringe på, så nu søger vi en anden løsning og søger efter en anden løsning, så vi kan udvide og få flere konsulenter til at sælge.
Har du selv eller kender du nogle der har en løsning, så kontakt mig gerne på siden eller via nedenstående information:
Med venlig hilsen
Jannick Joel
info@partnercall.dk
www.partnercall.dk
+45 20 21 14 94
Tak for jeres tid :-)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har noget?

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

nej. mobilerne fungerer glimrende for mig og mine ;)

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

en mulighed er TDC Scale, ellers har diverse mindre udbydere, som fx. bolignet.dk nogle fine PBX (ip telefoni) løsninger, som snilt kan det du søger, og til rimelige priser

(har tidligere selv arbejdet hos bolignet, og har beholdt min fastnet derigennem selvom jeg ikke arbejder der mere, simpelthen fordi jeg kender setup'et, og ved hvor stabilt det er)

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt maxtel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i selv kan programmere lidt web, kan i opsætte et simpelt ringesystem og koble dette op med ip telefoner. Men en pc og ip tlf på samme net, er det bare at aktivere et link, og telefonen ringer op. Altså noget der nemt kan sammenkobles med en database. Ip telefoni er ikke så dyrt at have med at gøre, specielt opkald til fastnetnumre er meget billigt, hvis ikke gratis.
Til at holde styr på jeres leads kan i bruge www.zohocrm.com det er et gratis crm system. Det fungerer rigtig fint, og er nemt at bruge. I kan importere jeres ringeliste hertil, og adminstrere genkald osv derfra :) 

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det der gør, at det ikke fungerer ordentligt med mobilerne?

Har i ordentlige headset til dem?

Jeg er i telebranchen og kan lave flere løsninger til jer - uden at behøves koste 20.000 kr.

Ser frem til at høre dig

Mvh
Carsten

Skrevet fra iPhone

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du kikket på

Bascom.dk

Ivocall.dk

actimizer.dk

phonepiliot.dk

Alle disse betaler man per måned og de 2 første tilbyder iptelefoni

Men hvor mange phonere er i nu?

Vem er jeres målgruppe private eller virksomheder?

Og er du sikker på at det kun drejer sig om at i ringer på mobiltelefoner?
Andre har nævnt noget om at du kan bruge headset når i ringer.

Kan det ikke være mere relevant att få fat i relevante lokaler hvor i kan arbejde fra?



Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder et system som kan opfylde alle jeres krav fra http://www.swyx.com

De features som i måske vil kunne gøre brug er er :

- Statistik
- Clip SA, så i kan vise hvilket nummer ud i ønsker
- Ringe op ved at markere et nummer og trykke F11
- Softphones så i kan arbejde hvorfra i ønsker det
- Mulighed for headset, hardware telefon eller begge dele
- Og mange andre fine features.

Skriv eller ring til mig:
tfh@unicom.dk
Tlf 20209492

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Hej Aminoer,

Jeg skriver dette indlæg, da jeg ikke ved noget som helst om hvordan et ringesystem skal sættes op og hvad der er billigst med bedst stabilitet indenfor telemarketing.
Jeg er 18 år og studerende, så jeg har ikke 20.000 at smide efter et system, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle forholdvis billige forslag til ringesystemer og abonnementer og eventuelt en virksomhed der kan levere og sætte det hele op for én.
Jeg skal til møde med Nordea angående lån til opstart, så det er vigtigt at jeg har en leverandør på plads og en ca. pris på hvad det vil koste. 
Vi foretager opgaver for virksomheder og ringer ud for at skabe flere salg for den pågældende virksomhed.
Det hele er bare gået lidt i stå, da vi indtil nu har ringet hjemmefra med mobiltelefoner og det er ikke optimalt at ringe på, så nu søger vi en anden løsning og søger efter en anden løsning, så vi kan udvide og få flere konsulenter til at sælge.
Har du selv eller kender du nogle der har en løsning, så kontakt mig gerne på siden eller via nedenstående information:
Med venlig hilsen
Jannick Joel
info@partnercall.dk
www.partnercall.dk
+45 20 21 14 94
Tak for jeres tid :-)



Hej Jannick,

Jeg har netop opsat et simpelt telefoni system der bygger på 3CX.

Der anvendes 3CX Softphones på PCerne og så går deres telefoni igennem en server ud til vores VoIP udbyder. I dette tilfælde VipTel. 

Der er gratis at anvende op til 4 linjer herefter koster licensen så vidt jeg husker kr. 4000,00 ex moms. Systemkravet til serveren er kun en P4 med 2-4GB RAM, hvilket også er en overkommelig investering.  

3CX understøtter også at kunne ringe direkte op fra et CRM system, på nuværende tidspunkt Salesforce, SugarCRM, Dynamics CRM, Outlook og et par stykker mere.

Skal du bruge konsulentydelser til opsætningen, vil jeg tro det hele løber op i ca. 7-8000 ex moms. 
 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)