Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÅHHHH prestashop driller og har brug for et godt råd...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er næsten færdig med min hjemmeside, men der er bare en ting der driller. Jeg har oversat det hele men der er en ting den ikke gider oversætte også selvom jeg har prøvet at tvinge shoppen til at opdatere, så den ikke viser en cached version - det hjalp heller ikke. Så det eneste jeg kan komme i tanke om er at der er et fejl i modulet oppe i toppen. Det drejer sig om min indkøbskurv hvor den ikke gider oversætte "welcome" til velkommen og "log in" som står under kurven.

Hvad gør jeg lige???

På forhånd mange tak...

Venlig hilsen Helle

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 08:37

Du er klar over at der er en dansk sprog pakke til Prestashop ik? som oversætter det meste af shoppen (Hele front end og det meste af backend) ?

Anyway, jeg vil ikke have noget imod at kigge på det, men skriv en PM - så kan vi tage den derfra :-)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Hvor kan man finde den danske oversættelse til prestashop henne?

Har du evt link hvor man kan download'e?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 09:26

Det eneste du skal gøre er at gå ind i din admin del

trykke på tools --> translations -> import a language pack -> vælge dansk på listen og trykke add

så tilføjer prestashop automatisk den nye sprog pakke :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mit råd; Skift til Magento! :)
Sorry!

Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:24

Ja men fordi jeg ikke er den store haj til det med computere har jeg ansat en til at lave siden for mig. Hun sagde der er noget galt med modulet og man kunne derfor ikke bruge den danske sprogpakke, men alt er oversat men den gider bare ikke oversætte det oppe ved kurven i højre hjørne se blondie.dk. Men hvad tager du for at rette det hvis det kan lade sig gøre for hende der har hjulpet mig kunne ikke gøre det.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 10:27

hellestaun:

Ja men fordi jeg ikke er den store haj til det med computere har jeg ansat en til at lave siden for mig. Hun sagde der er noget galt med modulet og man kunne derfor ikke bruge den danske sprogpakke, men alt er oversat men den gider bare ikke oversætte det oppe ved kurven i højre hjørne se blondie.dk. Men hvad tager du for at rette det hvis det kan lade sig gøre for hende der har hjulpet mig kunne ikke gøre det.

Jeg har skrevet en PM til dig :-)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:22

Er det ikke bare fordi at det er en modul der skal oversættes også? Der er både frontend og moduler der skal oversættes til dansk.

En måde at gøre det på er, at folde alle modulerne ud og så CTRL+F og søg efter "welcome".

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:55

hellestaun:

Jeg er hende, der hjælper Helle med hendes shop, og jeg tillader mig lige at korrigere lidt:-)

Den danske sprogpakke _er_ installeret, og jeg har tjekket, at teksterne står på dansk i det modul der driller (i da.php filen). Men oversættelserne vises ikke i shoppen, så mit bud er, at det er en fejl i modulet - således at det ikke bruger oversættelsesfilerne. Eftersom jeg blot blev bedt om hurtigt at tjekke (og ikke lave decideret fejlsøgning), foreslog jeg Helle, at hun lige spurgte nogle kodekyndige, hvad årsagen er.

Jeg kan en masse med css og html - men jeg kan ikke kode php:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:11

Har sjovt nok akkurat det samme problem med en Prestashop skabelon. Så vil da også gerne høre en løsning ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)