Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget må man opkræve i rykkergebyr til kunde i Kenya?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Sådan et eller andet i retning af (men på engelsk):

Kære X,

Jeg har rykket for betaling flere gang, men du har ikke reageret.

Der er tale om mange penge for mig, så jeg håber, at vi kan finde en god løsning og fortsætte vort venskab.

Du må sige til, hvis du af en eller anden årsag ikke kan betale lige nu, og så må vi tage den derfra. Du kan fx starte med at betale et mindre beløb.

Hilsen, X

Hvis hun vil snyde, så er der intet at gøre, men en venlig tone åbner mange døre.

Hilsen, Robert

Du har ret.

Jeg har sendt et brev, nogenlunde som du skriver.
Tak for hjælpen Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:37

Martin E. Jensen:

Uden at jeg i øvrigt kan forholde mig til sagen, så vil jeg lige spørge....

Hvor mange måneders el. års løn er EUR 4000,- i Afrika? Jeg mener at have læst noget om, at mange ofte arbejder for 1 USD om dagen, hvilket i så fald vil sige, at EUR 4000,- er mere end 10 års løn for en alm. arbejder.

Er ovenstående korrekt antaget?

Der er meget stor forskel på rige og fattige i Kenys. Du har sikkert ret i at mange lever for meget lidt.
Min kunde har en butik i Mombasa

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:36
Jeg tror det vil være en god ide om du fik kontakt med nogen der har forstand på forretningskultur i kenya.
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 07:46

Den mest udbredte inkasso metode i Kenya er at leje et par betjente til at hente den der skylder

vedkommende bliver sa smidt i en celle til han betaler

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:03

Michael_N:
Jeg tror det vil være en god ide om du fik kontakt med nogen der har forstand på forretningskultur i kenya.

På baggrund af denne tråd, har jeg fået en henvendelse fra en som bor i Kenya og tilbyder sin hjælp. Tak for det.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:13

ExpressCMS:

Den mest udbredte inkasso metode i Kenya er at leje et par betjente til at hente den der skylder

vedkommende bliver sa smidt i en celle til han betaler

Det lyder som mafia metoder, så man presser venner og familie til at skaffe penge.
Man får jo ikke ligefrem flere penge ved at sidde i fængsel.
Den slags metoder har jeg ikke lyst til at benytte mig af.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 08:16

Hej

Du har ret

Dette var heller ikke ment som en opfordring til det
og det er ogsa den sidste udvej de benytter nar folk ikke betaler

Jeg har aldrig selv forsogt det men hernede er de lidt harde mod hinanden nar der skyldes

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)