Jeg holder igen fast i mit farvevalg. Det er bevidst og mener selv det fungerer fint da alt er meget nedtonet pånær alt der hedder call-to-action.
Der står et CVR. nr i bunden og resten er ligger inde under forretningsbetingelser. Pga. jeg ikke har et telefon meget synligt, er simepelthen fordi jeg ikke kan yde telefon support da jeg går i skole / arbejder ved siden af.
Det er heller ikke en helt ny webshop - det er en opdatering af den gamle :-)
Du måtte meget gerne komme med et bud på hvordan man kunne fortælle folk at hvis det ikke er halvpris er det i hvertfald billigt.
Dog undre det mig, at du har lagt betalingskort ned i bunden - Ville det ikke skabe endnu mere troværdighed, at ligge dem op under indkøbskurven ? - Dernæst synes jeg det lille hjem-ikon ved siden af navigation er duplicate (Du har i forvejen logoet tæt på navigationen)
Overvej evt. den sorte border ovenover navigation, at placere endnu en nedenunder- eller over Facebook like boks, da det opdeler sektionen bedre. (Min mening :) )
Overvej Facebook, Twitter, Google+ - Der findes en browser-basseret applikation, HootSuite, hvor du kan udsende og datorere dine updates - og selv vælge hvad for en kanal du vil sende til eller sende updaten til alle kanalerne - Kan klart anbefales.
Dog undre det mig, at du har lagt betalingskort ned i bunden - Ville det ikke skabe endnu mere troværdighed, at ligge dem op under indkøbskurven ? - Dernæst synes jeg det lille hjem-ikon ved siden af navigation er duplicate (Du har i forvejen logoet tæt på navigationen)
Hej Nils
Jeg har taget det med betalingskort til mig der har du uden tvivl ret :-)
De andre ting er kun delvis enig i dig, ikon (lille mor) skal også kunne være med.
Sorte border nedenunder menuen bliver for markant efter min smag.
Jeg vil ikke bruge andre medier end Facebook og det vil ikke blive opdateret så ofte.
Takker for den med betalingskort, det var noget der battede!