Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer..

Så har jeg fået lavet mig en hjemmeside hvor jeg sælger hjemmelavet flettede tasker.

Jeg er nybegynder, så min hjemmeside er sikkert ikke den fedeste i verden så kunne godt bruge lidt feedback.

Hvad syntes i om den?

Mangler jeg nogle oplysninger?

Hvad kan jeg gøre bedre?

Og lige et spørgsmål mere, hvordan kan jeg reklamere for min hjemmeside unden det koster for mange penge :)

Håber i vil hjælpe en nybegynder som mig.

www.Juillet.dk  <------ Tjek den!!

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:09
Hej Michelle

Tillykke med din nye webshop, det er rigtig dejligt at se en ung pige med gåpå mod.. Jeg synes dine flettede punge og tasker er rigtig flotte.. Jeg vil anbefale dig at på et facebook og google+ likes på din hjemmeside..

Held og lykke

Mvh
Jacob
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:25

Hjemmesiden i sig selv er udmærket især da du er nybegynder. Jeg vil foreslå dig et logo som afspejler din virksomhed.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Juillet Skrevet kl. 20:33

Hej Jacob

Mange tak for god feedback :) Jeg vil også rigtig gerne have det der likes på min hjemmeside, men hvordan man lige gør er mig en gåde. hehe som sagt er jeg nybegynder, så der er mange ting jeg ikke har lært endnu.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:06
Hej Michelle

Der er helt sikkert nogle flinke Aminoer der kan svare på hvordan man får likes på sin hjemmeside, jeg er desværre ikke en af dem der ved det.. Nogen Aminoer der kan hjælpe??

Mvh
Jacob
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Juillet Skrevet kl. 21:52

Jaer nogen aminoer der kan hjælpe? :D hehe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

jeg ville lave det over en prestashop derved ville det være lettere sælge varerne på siden

dankort på siden ville også være en gode ide start evt med paypal eller ewire de giver godt til at starte med efterfølgende kan gå over til en aftale med nets når der er gang i shoppen

en god ide med facebook likes knap på siden og google plus og twitter

få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

udnyt gerne at google viser op til 70 tegn og lav alle titlerne unikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

Hej Michelle.

Jeg synes det er en fin begynderside. 

Men nu skriver du selv "Feecback på webshop". Det er jo som sådan ikke en webshop når man ikke kan foretage et køb, men jeg kan nok også fornemme, at du ikke skal ud og investere i en fuld webshopløsning. Hvis salget af dine tasker går godt, kan du jo overveje det Smile

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at sætte Facebook og Google ikoner på din hjemmeside. Skriv blot en mail til mig, så finder vi ud af det. Det er naturligvis en Amino-tjeneste og derfor gratis.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Hov, bemærkede lige at det var en Bricksite hjemmeside. Hos Bricksite kan man købe et shopmodul, hvis du en gang skulle få lyst til at få en "rigtig" webshop. Det er ganske nemt, og jeg kender flere der er glade for det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:21

Jeg har lidt svært ved at se det skulle være en webshop. Bestillingen virker noget besværlig:

• Find den ønskede taske/pung nedenfor

• Noter billede nr.

• Gå ind i "kontakt" og send os en mail med billede nr. dit navn, din mail og tlf. nr. så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Det er ikke noget, der direkte øger din konverteringsrate. Bagefter skal man så gå ind under bestilling og læse mere information om, hvis man vil designe sin egen taske? Det virker lidt besværligt.

Designmæssigt synes jeg det er fint, jeg tror du rammer din målgruppe ganske glimrende.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)