Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer..

Så har jeg fået lavet mig en hjemmeside hvor jeg sælger hjemmelavet flettede tasker.

Jeg er nybegynder, så min hjemmeside er sikkert ikke den fedeste i verden så kunne godt bruge lidt feedback.

Hvad syntes i om den?

Mangler jeg nogle oplysninger?

Hvad kan jeg gøre bedre?

Og lige et spørgsmål mere, hvordan kan jeg reklamere for min hjemmeside unden det koster for mange penge :)

Håber i vil hjælpe en nybegynder som mig.

www.Juillet.dk  <------ Tjek den!!

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:09
Hej Michelle

Tillykke med din nye webshop, det er rigtig dejligt at se en ung pige med gåpå mod.. Jeg synes dine flettede punge og tasker er rigtig flotte.. Jeg vil anbefale dig at på et facebook og google+ likes på din hjemmeside..

Held og lykke

Mvh
Jacob
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:25

Hjemmesiden i sig selv er udmærket især da du er nybegynder. Jeg vil foreslå dig et logo som afspejler din virksomhed.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Juillet Skrevet kl. 20:33

Hej Jacob

Mange tak for god feedback :) Jeg vil også rigtig gerne have det der likes på min hjemmeside, men hvordan man lige gør er mig en gåde. hehe som sagt er jeg nybegynder, så der er mange ting jeg ikke har lært endnu.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:06
Hej Michelle

Der er helt sikkert nogle flinke Aminoer der kan svare på hvordan man får likes på sin hjemmeside, jeg er desværre ikke en af dem der ved det.. Nogen Aminoer der kan hjælpe??

Mvh
Jacob
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Juillet Skrevet kl. 21:52