Hejsa Aminoer.. Så har jeg fået lavet mig en hjemmeside hvor jeg sælger hjemmelavet flettede tasker. Jeg er nybegynder, så min hjemmeside er sikkert ikke den fedeste i verden så kunne godt bruge lidt feedback. Hvad syntes i om den? Mangler jeg nogle oplysninger? Hvad kan jeg gøre bedre? Og lige et spørgsmål mere, hvordan kan jeg reklamere for min hjemmeside unden det koster for mange penge :) Håber i vil hjælpe en nybegynder som mig. www.Juillet.dk <------ Tjek den!! |
Feedback på webshop
Tillykke med din nye webshop, det er rigtig dejligt at se en ung pige med gåpå mod.. Jeg synes dine flettede punge og tasker er rigtig flotte.. Jeg vil anbefale dig at på et facebook og google+ likes på din hjemmeside.. Held og lykke Mvh Jacob |
Hjemmesiden i sig selv er udmærket især da du er nybegynder. Jeg vil foreslå dig et logo som afspejler din virksomhed. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Der er helt sikkert nogle flinke Aminoer der kan svare på hvordan man får likes på sin hjemmeside, jeg er desværre ikke en af dem der ved det.. Nogen Aminoer der kan hjælpe?? Mvh Jacob |
jeg ville lave det over en prestashop derved ville det være lettere sælge varerne på siden dankort på siden ville også være en gode ide start evt med paypal eller ewire de giver godt til at starte med efterfølgende kan gå over til en aftale med nets når der er gang i shoppen en god ide med facebook likes knap på siden og google plus og twitter få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed udnyt gerne at google viser op til 70 tegn og lav alle titlerne unikke |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Michelle. Jeg synes det er en fin begynderside. Men nu skriver du selv "Feecback på webshop". Det er jo som sådan ikke en webshop når man ikke kan foretage et køb, men jeg kan nok også fornemme, at du ikke skal ud og investere i en fuld webshopløsning. Hvis salget af dine tasker går godt, kan du jo overveje det Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at sætte Facebook og Google ikoner på din hjemmeside. Skriv blot en mail til mig, så finder vi ud af det. Det er naturligvis en Amino-tjeneste og derfor gratis. |
Hov, bemærkede lige at det var en Bricksite hjemmeside. Hos Bricksite kan man købe et shopmodul, hvis du en gang skulle få lyst til at få en "rigtig" webshop. Det er ganske nemt, og jeg kender flere der er glade for det. |
Jeg har lidt svært ved at se det skulle være en webshop. Bestillingen virker noget besværlig:
Det er ikke noget, der direkte øger din konverteringsrate. Bagefter skal man så gå ind under bestilling og læse mere information om, hvis man vil designe sin egen taske? Det virker lidt besværligt. |