Hejsa Aminoer.. Så har jeg fået lavet mig en hjemmeside hvor jeg sælger hjemmelavet flettede tasker. Jeg er nybegynder, så min hjemmeside er sikkert ikke den fedeste i verden så kunne godt bruge lidt feedback. Hvad syntes i om den? Mangler jeg nogle oplysninger? Hvad kan jeg gøre bedre? Og lige et spørgsmål mere, hvordan kan jeg reklamere for min hjemmeside unden det koster for mange penge :) Håber i vil hjælpe en nybegynder som mig. www.Juillet.dk <------ Tjek den!! |
Feedback på webshop
Tillykke med din nye webshop, det er rigtig dejligt at se en ung pige med gåpå mod.. Jeg synes dine flettede punge og tasker er rigtig flotte.. Jeg vil anbefale dig at på et facebook og google+ likes på din hjemmeside.. Held og lykke Mvh Jacob |
Hjemmesiden i sig selv er udmærket især da du er nybegynder. Jeg vil foreslå dig et logo som afspejler din virksomhed. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Der er helt sikkert nogle flinke Aminoer der kan svare på hvordan man får likes på sin hjemmeside, jeg er desværre ikke en af dem der ved det.. Nogen Aminoer der kan hjælpe?? Mvh Jacob |
jeg ville lave det over en prestashop derved ville det være lettere sælge varerne på siden dankort på siden ville også være en gode ide start evt med paypal eller ewire de giver godt til at starte med efterfølgende kan gå over til en aftale med nets når der er gang i shoppen en god ide med facebook likes knap på siden og google plus og twitter få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed udnyt gerne at google viser op til 70 tegn og lav alle titlerne unikke |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows