Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have flere læsere, NU!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg blev godt nok trist da jeg så svarene i den her tråd... SEO, Linkbuilding og blah blah blah - det er jo ikke der problemet er. Trådstarter lader til at have kigget godt på SEO og linkbuilding, og har alligevel fået en ret stor del besøgende fra organisk traffik. Uden at have undersøgt det er der nok ikke så vildt mange der leder efter apps selv.

Jeg tror - desværre - at markedet er for lille til det er spændende. De bedste apps finder du i App Store på iTunes eller Android Market. Der er ikke behov for eksterne sites der finder dem for mig, fordi de populære apps allerede er placeret øverste i bedste apps. Har jeg et behov, søger jeg direkte i storen.

Markedet er der på engelsk - ja - men på dansk tror jeg faktisk de 300 besøgende om dagen er rigtig, rigtig godt. Dem som søger efter det er formegentlig nogle som bare vil have mere ud af deres telefon, imens de resterende 99% (lidt groft) er tilfredse med standard eller top 10 i de respektiver lister.

Jeg tror desværre det er meget op ad bakke. Jeg kan ikke se siden blive meget større. Jo, I kan lave mere SEO og blah blah blah, men det giver jo ikke pludselig 10x besøgende. Og selv hvis det gør, kan I leve af det? Selv med 25x det nuværende? Selv der er det ikke sindssygt nemt.

I kan ikke betale for markedsføring fordi der ikke er en forretningsmodel som umiddelbart virker. Derfor er det jo ikke rigtig en mulighed.

Nå - mine 5 cents. Jeg er ked af jeg er så negativ - men jeg tror på mit bud er bedre end "skaf gode PR backlinks".

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går jo snart ik længe før julen banker på døren, så måske lave en online julekalender med konkurrencer hver dag - skulle eftersigende være ret populært, dog omkostningsfuldt selvfølgelig (medmindre du får sponsorer). Blot et forslag :-)

 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tusind tak for dit rigtig gode svar. Du har helt ret i at man godt kan køre træt i svar som "Mere SEO", "Flere Backlinks". Vi har brug for den ene geniale og kreative ting, der gør at AppNyt.dk bliver sparket igang.

Det ærger mig at du ikke mener at der er potientiale nok i AppNyt.dk så længe det ligger på den, i dette tilfælde, "forkerte" side af atlanten. Du har ret i at potentialet er stort i USA, flere hjemmesider har det faktisk rigtig rigtig godt med at lave præcist hvad vi gør, derfor så vi en generelt stigende interesse for apps, også i Danmark, og tænkte at AppNyt.dk kunne være det nye store.

Som jeg ser det lige nu er der to ting at gøre for AppNyt.dk.

Markedsføre (gratis markedsføring) vores nye projekt "Gratis betalings apps", som virker på den måde at vi får vores læsere til at lave en survey, tjener 10 kr. på dette og giver dem en app på 6 kr. Endvidere gør vi det også uden survey og siger til en anden hjemmeside, eller webshop "Hey, hvad siger du at få lov til at ringe disse læsere op med fede tilbud?" Det skal de så give lov til for at få appsne. Så får vi så 5-10 kr. for hver opskrevne bruger, og på den måde kan vi dække de gratis apps, og få lidt ned i vores egen pung - hvilket naturligvis går direkte til markedsføring!

Den anden ting er at vi skal op på søgeord som "App" og "Apps", hvilket vi har prøvet på i lang tid! Vi er nået op på side 4, men nu kan vi simpelthen ikke rykke os. Hver måned bliver der søgt 301.000 på apps og 368.000 på app. Samtidig fortæller Google os at konkurrencen er lav, men alligevel formår vi ikke at rykke os - desværre!

Disse to ting har vi altså at klamrer os til nu, så vi håber nogen kan hjælpe os med det, at vi få succes med det, eller en anden Amino-bruger har det helt rigtige værktøj til os! Evt. et værktøj der lover succes med det samme ;-) ;-) ;-) 

Find de bedste apps her!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at lave nogle toplister - "top 10 bedste apps til skolestart"

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ingen magiske svar på hurtig succes.. Men! Hvis jeg var jer ville jeg kigge meget nøje på hvem er målgruppen? For mig lyder det til at være noget for unge mennesker. Det er sjældent at de har så mange penge og de tænker måske heller ikke på samme måde over konsekvenserne af at give tilladelse til at blive kimet ned.

Hvor er de unge henne?
Facebook!
Jeg ville lave en Facebook gruppe "Sådan får du betalingsapps gratis" og lave reklamer direkte til de helt unge - som i forvejen har liket smartphones og andre relevante ting.

Da jeg drev en legetøjsforretning på fuld til satte jeg mine reklameindstillinger til at dem der skulle se denne reklame skulle havet liket 3 af mine største konkurrenter. Fik langt flere relevante besøgende på den måde :-)

Held og lykke med projektet ;-)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i skal kontakte Computerworld, pc world og ingeniøren og hvad de IT relaterede sites hedder. Måske newz.dk

Få dem lokket til at skrive om Jer. Det kan give jer sparket. Det må være lige i målgruppen.

Måske gadget blade.

I skal ud og skabe et behov og opmærksomhed. Det kræver PR.

god fornøjelse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv noget erfaring med det, så jeg kender ikke effekten, men hvad med de der bannerreklamer, der allerede er på nogle apps?

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig, at hvis man først har valgt iOS under Nyheder, så var det også valgt, hvis man går ind under App Test.

Der ud over har i en kategori under App Guide, der hedder Danske iPhone apps. Der ligger 10 som stort set alle kender.
I vil få meget mere ud af at være første med en ny smart app, inden den begynder at komme ind på toplisten. iPhoneguide.dk kommer tit med anmeldelser af apps, som man nok ikke havde fundet selv.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haldan

Har skrevet mail til jer. Har i modtaget denne?

MVH
Ronni

Startopmagasinet.dk 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar!

@Martin Olsen, jeg tror helt sikkert at du har ret, og vil også prøve at kontakte forskellige magasiner for at få omtale. Det ville være super fedt, og helt sikkert noget der kan skabe positiv omtale! Tak for rådet!

@Brian Dinsen, du har ret i at "iOS, Android og Alle" gerne må gemmes når man skal ind i App Test. Vi har tidligere gjort sådan at man kom ind på en helt ny hjemmeside, nemlig android.appnyt.dk og apple.appnyt.dk, men af SEO-mæssige hensyn valgte vi dette fra. 
Du har naturligvis også ret i at vi skal fange apps før de går ind på toplisten, men det mener jeg nu også vi gør i med vores App Test. Vi er altid super hurtige med dugfriske anmeldelser af app'en. Men du kan måske have ret i at App Guide kan være en smule sølle og kedelig. Meningen med sektionen er at der skal være App Guide's inde for en masse ting f.eks., "De bedste apps til musik" "De bedste apps til skolen" og "De bedste apps til ferien". Så vi på den måde både kan score brugervenlighed, og en masse god SEO! Tak for god konstruktiv kritik!

@Ronni Larsen, jeg har desværre ikke modtaget nogen mail. Du har sikkert nok sendt mailen til min kollega Søren Larsen. Kan jeg få dig til at smide en mail på hh@appnyt.dk? Tusind tak på forhånd!

Find de bedste apps her!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)