Hej, Hvad handler dette om? "33 a day with Squidoo" er navnet på mit helt nye projekt, som skal hjælpe mig til, at finansiere min kommende cykel. Jeg dyrker mountainbike i min fritid, som tager rigtig meget tid, og er relativt dyrt, så det er ikke lige sådan, at købe en ny cykel. Jeg startede i går, hvor jeg skrev min første artikel, eller min første lens, som det kaldes på squidoo. Det er en lille intro-artikel til mit projekt, som først for alvor går i luften d. 1 Oktober. Mit projekt foregår på det fantastiske site, Squidoo. Hvis du ikke ved hvad Squidoo er, så google det og læs lidt om det.. Det er et genialt koncept! Målet og meningen med det her projekt er, at jeg over en periode på 30 dage i gennemsnit skal tjene 33 dollars pr. dag, ellers ca. 1000 dollars samlet over de 30 dage. Kan det overhoved lade sig gøre? Det bliver helt sikkert ikke let, og jeg tror bestemt heller ikke, at jeg får noget foræret. Men samtidig ville jeg heller aldrig drømme om, at starte på noget, hvis jeg ikke havde troen på, at jeg vil nå mit mål - 33 dollars dagligt i 30 dage. Hvordan vil du tjene dine penge? Jeg vil tjene mine penge primært via affiliate salg. Hvis du i forvejen kender squidoo, så ved du, at der er mulighed for, at indsætte affiliate moduler direkte i ens artikler. Hver gang, at jeg laver en artikel, vil jeg så promovere den via min Twitter som jeg har lavet til formålet, og så vil jeg "poste" min artikel til artikeldatabasen LensRoll (hvis du kender en eller flere sider der minder om denne, er du meget velkommen til at skrive den til mig) Jeg håber, at du synes, at det lyder spændende! Jeg vil meget gerne modtage alt den kritik, ris og ros som du kan komme med til mit projekt, der kan hjælpe mig. Både på squidoo men også her på amino. Det kunne fx være gode guides, sider, tips&tricks, ideer, viden, erfaringer, osv. Hvis du synes, at det her lyder spændene, så følg mig på twitter og læs min lens på squidoo: http://www.squidoo.com/33adaywithsquidoo Mvh. Gustav |
Bum - Bum :)