Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny spændende projekt ønskes!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg har startet et projekt der hedder: http://free-lancer.dk/ det er ikke så svært at forstår konceptet allerede udfra navnet, men kort sagt det er et sted hvor freelancere og arbejdsgivere inden for IT branchen møder hinanden.

Nu har vi testet siden igennem og synes at den er klar til brug. Derfor vil jeg lige høre jeres mening, generelt om ideen den måde siden er bygget på og også layout mæssigt.  

Og måske nogen af jer har input til hvordan/hvor man kan skaffe projekter, sagt på en anden måde er der ideer til markedsføring?

Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Paw

Jeg vil gerne bruge jeres service

Spørgsmål om du har brug for sådan et sted som vores projekt.

• Ja (71,4%)
  • Nej (28,6%)
  • Totalt antal stemmer: 7
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:55
Hej Paw
Jeg synes din side virker lidt uoverskuelig. Hvorfor skulle en freelancer vælge at benytte din service, når den samme service findes her på Amino? Tror du ikke de fleste iværksættere bruger Amino?

Mvh
Jacob
Fra Herning
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:45

Hej Paw,

Super flot hjemmeside, rigtig nem at bruge og dejlig letlæselig info Yes

Mvh
Kristina 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:01

meget ens artet titlen på siden , lav dine titler til google mere unikke alle samme og udnyt bedre at google vises op 70 tegn

hvorfor alle de billeder af ikke klik bar profiler i dit næste øverste banner , jeg ville fjerne disse billeder eller lave dem klik bar derved ville det hjælpe en del på din side

siden er dog udmærket lavet så tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Jeg forstår ikke kritikken omkring brugervenligheden. Siden har tre punkter: Freelancere, Projekter og Arbejdsgivere. Mere simpelt kan det da ikke gøres? Derudover synes jeg, at hjemmesidens design og struktur er super! Tillykke med det, Paw!

Navnet er jeg dog rigtig, rigtig ked af. Free-lancer.dk lugter langt væk af en nødløsning på at freelancer.dk var optaget. Det får hele projektet til at fremstå en smule uambitiøst desværre synes jeg, når navnet er en kompromis.

Fortsæt det gode arbejde, I kan hurtigt give Amino Freelancer baghjul.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 23:20
Hej Kristian..
Jeg har aldrig snakket om brugervenlighed, for at uddybe hvad jeg mente, synes jeg at siden ser uoverskuelig ud, måske er det alle de billeder man kun kan se kanten af som genete mit syn.. Og ok som freelancer kan man jo godt oprette en profil begge steder :)
Mvh
Jacob
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:24

Kristian Selch:

Jeg forstår ikke kritikken omkring brugervenligheden. Siden har tre punkter: Freelancere, Projekter og Arbejdsgivere. Mere simpelt kan det da ikke gøres? Derudover synes jeg, at hjemmesidens design og struktur er super! Tillykke med det, Paw!

Navnet er jeg dog rigtig, rigtig ked af. Free-lancer.dk lugter langt væk af en nødløsning på at freelancer.dk var optaget. Det får hele projektet til at fremstå en smule uambitiøst desværre synes jeg, når navnet er en kompromis.

Er ret enig med Kristian, det virker som en overskuelig side og også som en rigtig god idé.

Navnet mener jeg dog også er helt galt, i kunne have kaldt det alt mulig andet - men Free-lancer.dk - det holder slet ikke.

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 23:27

Hej Jacob,

Tak for kritik

vedr. hvorfor skulle man vælge ar benytte vores service:

Målet er at gøre det mere overskueligt, implementere funktioner som kunne gøre vores freelancers/arbejsgiverens liv lettere.

Allerede nu kan der ses forskel hvis det skal sammenlignes med Amino freelancer

Derfor ligger vi vægt på at skaffe projekter og have fokus kun på arbejdsgivere/freelancere hvis du forstår hvad jeg mener. 

Som du selv skriver "You don't have to be great to start, BUT you have to start to be great" ;)

Med venlig hilsen

Paw

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 23:34

Tak til alle andre også.

Hvad kunne være jeres forslag til navnet? hvis i har sådan en.

Med venlig hilsen

Paw

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 23:34
Hej Paw
Det var så lidt ; ) Så længe i gør det i iværksætterensnavn så er alt smukt..
Held og lykke med det..
Mvh
Jacob
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)