Synes det ser rigtig godt ud. Langt mere overskueligt end Aminos freelance-område. Well done. Der er flere små grafikbugs hist og her, men dem fanger i nok som tiden går.
Når man kommer igang med at bruge det er det de rigtige feedback guldkorn kommer, men her er lige 4 hurtige ved oprettesler af projekt
Fjern "forslag til kategori" det bliver i trætte af. Tag hellere imod feedback og vurder på efterfølgende. At give brugeren lov til at skrive nye bliver noget rod.
Antal dage - lav en dato i stedet. Med en datepicker. Det er meget nemmere at forholde sig til.
Fjern "?" ved "Slet?" efter fil - det er ikke et spørgsmål, men en funktion.
den der forslag kommer ikke automatisk op på siden, det er noget som skal godkendes først så jeg tror vi beholder den i starten i hverfald indtil alle kategorier er på plads.
Jeg tilslutter mig den skare, der mener at dit website virker overskueligt. Nu har jeg klikket lidt rundt, og synes umiddelbart at det er lige til at gå til. Det skal dog siges, at jeg ikke har hverken oprettet profil eller projekt, så den del ved jeg ikke om fungerer efter hensigten.
Baseret på antallet af projekter, tyder det ikke på at projektet er kommet til sin ret endnu. Har I lige launched sitet? Er det et website du har programmeret fra bunden, eller er det en standard script, du har brug/tilpasset?