Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny spændende projekt ønskes!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

eXcluzive:

Tak til alle andre også.

Hvad kunne være jeres forslag til navnet? hvis i har sådan en.

Med venlig hilsen

Paw

Du får lige en PM fra mig med et forslag :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:50

Synes det ser rigtig godt ud. Langt mere overskueligt end Aminos freelance-område. Well done. Der er flere små grafikbugs hist og her, men dem fanger i nok som tiden går.

Når man kommer igang med at bruge det er det de rigtige feedback guldkorn kommer, men her er lige 4 hurtige ved oprettesler af projekt

Fjern "forslag til kategori" det bliver i trætte af. Tag hellere imod feedback og vurder på efterfølgende. At give brugeren lov til at skrive nye bliver noget rod.

Antal dage - lav en dato i stedet. Med en datepicker. Det er meget nemmere at forholde sig til.

Fjern "?" ved "Slet?" efter fil - det er ikke et spørgsmål, men en funktion.

Gør evt. "Videre"-knappen større og med farve.

:) Kim

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:58

Hej Kim,

tak for feedback

den der forslag kommer ikke automatisk op på siden, det er noget som skal godkendes først så jeg tror vi beholder den i starten i hverfald indtil alle kategorier er på plads.

Resten er modtaget! :)

// Paw

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 19:47

Hej Paw,

Jeg tilslutter mig den skare, der mener at dit website virker overskueligt. Nu har jeg klikket lidt rundt, og synes umiddelbart at det er lige til at gå til. Det skal dog siges, at jeg ikke har hverken oprettet profil eller projekt, så den del ved jeg ikke om fungerer efter hensigten.

Baseret på antallet af projekter, tyder det ikke på at projektet er kommet til sin ret endnu. Har I lige launched sitet? Er det et website du har programmeret fra bunden, eller er  det en standard script, du har brug/tilpasset?

Mvh.

Jesper 

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:18

Hej Jesper,

tak for svaret, jeg synes du skal prøve at oprette en profil ;)

Siden er oppe i nogen måneder, men er først nu begynder vi på markedsføring.

Man kan godt sige at den er programmeret fra bunden, der er et framework men funktionalitet kodet fra 0.

// Paw

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)