Hej Som overskriften siger, er mine besøgstal på jojoba.dk faldet med over 50% den sidste uge. Mit webhotel blev opgraderet hos Meebox fra alm. webhotel til pro sidste mandag, og shoppen var nede i ca. 12 timer (de glemte at fortælle mig, at webhotellet var opgraderet, så DNS blev først lavet mandag middag). Men jeg forstår simpelthen ikke, at opgraderingen skulle have nogen betydning for mine besøgstal og rankeringer - eller hvad?? I samme periode er andelen af besøgende fra Adwords steget fra ca. 15% af de besøgende til 25% (der er ikke ændret på kampagner). Det virker som om min shop er røget fuldstændig ud af søgemaskinerne. Jeg havde en del søgeord, hvor jeg lå på side 1, både med billedvisning og nogle stykker, hvor jeg med sikkerhed lå i top 3 - og nu kan jeg bladre side efter side igennem og ikke finde min shop. Min side annonceres også på prisvis.dk og nogle af de billedresultater, jeg før havde til jojoba.dk er nu links til prisvis.dk i stedet (f.eks. retro køkkenvægt, hvor jeg både havde to billeder i søgeresultatet og lå nr. 1 i tekst søgeresultatet, nu er der ét billedresultat, der peger på prisvis.dk). Håber, nogen kan komme med nogle gode råd og ideer til, hvad der mon er sket:-( |
Er der ændret på urler?