Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger søges - Jylland/Fyn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi søger en freelance sælger til at pleje en eksisterende kundeportefølje i distriktet: Jylland/Fyn

Der er ca. 100 kunder som skal vedligeholdes og besøges/kontaktes løbende. Den eksisterende omsætning er 3.5 mil., med et potential for en forøgelse, ved den rigtige indsats overfor kunderne. 

Produkterne er inden for design branchen (personlig livsstil og bolig interiør).  

Det ville være en fordel at freelance sælgeren har kendskab til, eller allerede besøger livsstil butikker i området, men dette er ikke et krav.

For yderligere oplysninger bedes du venligst sende en privat meddelelses her på Amino, med kontakt oplysninger – hvorefter du vil blive kontaktet.

Vh.

M_ Hansen

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42

hvor meget tid skal man være klar til at sætte af..?

Tilmeldt 24. Sep 12
Skrevet kl. 21:17

Man skal kunne afsætte tid til at fortage ca. 10-12 kunde besøg pr. uge., samt tlf.opfølgning med kunderne, dog er der en backoffice-salgs support som også afhjælper sælgeren.

Vh

M_Hansen

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:55

Hej M Hansen

Har du fundet en free lance sælger, hvis ikke er jeg interesseret.

Jeg har mange års erfaring som sælger og er uddannet sælger fra IBM.

Kontakt mig på 20 57 68 80 for yderligere info.

MVH
Niels

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hejsa - vil høre om du stadig mangler en sælger?
Tilmeldt 9. Oct 12
Skrevet kl. 14:40

Hej M Hansen

Jeg er uddannet blomsterdekoratør og blomsterdesigner i 2011 , ønsker nye udfordringer , så

det er lige sådan type job jeg søger , og med min baggrund en fordel .

Ser frem til mere info.

Vh. Karina Hummel

22890115/64642246

Tilmeldt 24. Sep 12
Skrevet kl. 22:11

Ja, jeg vil gerne høre lidt mere om din baggrund og erfaring mht. til salg - kan du kontakte mig på 50 20 96 19, eller sende sms med dit nr. - tak 

vh

M_Hansen

Tilmeldt 15. Jun 12
Skrevet kl. 21:04

Hej M Hansen

Jeg er Indretnings designer, og har i mange år været sælger/butikschef indenfor Køkken, bad og garderobe.

Jeg vil MEGET gerne være freelance sælger og helst indenfor livsstil og design da det er det jeg brænder for.

Jeg bor på Fyn, tilflytter fra Århus, kender og har stor omgang i næsten alle større byer fra Nyborg til grænsen og op til og med Ålborg

Du kan kontakte mig på 30299424 eller lipe@mail-online.dk hvis dette har din interesse.

Med enlig hilsen

Lisbeth Pedersen 

Tilmeldt 14. Apr 13
Skrevet kl. 21:16

Hej M Hansen

Jeg har læst jeres indlæg, og vil i denne forbindelse høre hvor lang I er i processen..?

Har I fundet en sælger, eller har det stadig jeres interesse at få en freelance sælger til Jylland/Fyn?

Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Nordic Agenturer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)