Jeg har skrevet en indlæg tidligere på året vedrørende en alternative til Summa Summarum Her er nogle opdateret facts vi er en mindre virksomhed ( ikke så lille mere ) der er ved at vokse hurtigere end jeg kan følge med ;-) Luksus problem men det betyder desværre at min Summa summarum system skal skiftes ud. Sidder alene med regnskabet p.t så ingen problem der, men lige nu sidder jeg i forvejen med ca. 500-600 bilag om måneden (800-1000). Vi forventer en større stigning til næste år som vi selvfølgelig alle er glade for men kommer til at påvirke mig mest. Her er nogle krav Jeg skal bruge en program der kan håndtere flere bruger Nemt overførsel af betaling En nemt afstemning af debitor og kreditor bilag ( revisorerne snakker om en modul som gøre at man kan stemme den hurtigere af end summa summarums kasseklade med manuelt afstemning ) Jeg sidder pt med omkring 800 posteringer i banken som jeg skal afstemme hvert måned. Nemt overførsel af mine net ordrer til regnskabsprogram Kan køre flere regnskaber ( pt har vi stiftet 2 øvrige selskaber som jeg også skal styre ) Kørselsplan ( vi har eget chauffør, sælgerne skal kunne evt. booke tider for kunder ) Resultat balance med budget sammenligning Nulkontrol Håber på at der er nogle bud, Sælgerne snakker om Navision eller tidligere kendt som Navision, jeg er Sap bruger fra min tidligere arbejdssted. Men jeg synes bare at det virker som alt for stor programmer for vores firma lige pt. |
Har du overvejet e-conomic ???