Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en indlæg tidligere på året vedrørende en alternative til Summa Summarum

Her er nogle opdateret facts

vi er en mindre virksomhed ( ikke så lille mere ) der er ved at vokse hurtigere end jeg kan følge med ;-) Luksus problem men det betyder desværre at min Summa summarum system skal skiftes ud.

Sidder alene med regnskabet p.t så ingen problem der, men lige nu sidder jeg i forvejen med ca. 500-600 bilag om måneden (800-1000). Vi forventer en større stigning til næste år som vi selvfølgelig alle er glade for men kommer til at påvirke mig mest.

Her er nogle krav

Jeg skal bruge en program der kan håndtere flere bruger

Nemt overførsel af betaling

En nemt afstemning af debitor og kreditor bilag ( revisorerne snakker om en modul som gøre at man kan stemme den hurtigere af end summa summarums kasseklade med manuelt afstemning ) Jeg sidder pt med omkring 800 posteringer i banken som jeg skal afstemme hvert måned.

Nemt overførsel af mine net ordrer til regnskabsprogram

Kan køre flere regnskaber ( pt har vi stiftet 2 øvrige selskaber som jeg også skal styre )

Kørselsplan ( vi har eget chauffør, sælgerne skal kunne evt. booke tider for kunder )

Lagerstyring

Resultat balance med budget sammenligning

Nulkontrol

Håber på at der er nogle bud, Sælgerne snakker om Navision eller tidligere kendt som Navision, jeg er Sap bruger fra min tidligere arbejdssted. Men jeg synes bare at det virker som alt for stor programmer for vores firma lige pt. 

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Kaagaard Bogføring Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kigger jeg nemlig på, men vil helst ligesom høre fra nogle som bruger programmet i forvejen for at høre hvordan den er

hilsen

Joan

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Når du eksempelvis kikker på e-conomic som alternativ skal du nok også være opmærksom på, at der findes en lang række integrationsløsninger til programmet.

Integrationsløsninger der betyder, at du kan skræddersy din e--conomic til netop det behov du har p.t. og også det behov du måtte få i fremtiden.

Vi laver en lang række af disse integrationsløsninger og finansieringen er efter samme model som e-conomic altså månedsabonnement.

De enkelte integrationsløsninger optræder som faner i din e-conomic brugerflade og man kan klikke imellem de enkelte faner.

Du kan læse mere om løsningerne på følgende link
http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Hvis du vil høre mere er du meget velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle der kender til dynaccount, den ser meget spændende ud

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg hæfter mig ved at du er tidligere SAP bruger. Så betyder det at du er vant til et komplekst system, men også at du er klar over alle de genvister man kan få ud af et system, i form af hjælp til at styre en virksomhed. Her tænker jeg ikke kun på et setup hvor du kan lave næsten 100 automatisk afstemning af bankkontoen, fuldt integreret til din bank. Men også mulighed for senere at få integreret et avanceret system så I ikke blot kan se en kørselsplan, men også hvor jeres chaffører pt befinder sig.

Det jeg vil sig er at du skal nøje overveje præcis hvad det er du har brug for nu, men også hvis jeres virksomhed bliver ved med at vokse med samme hastighed. Mange af disse 100% online økonomisystemer er muligvis meget billige at komme i gang med, men som en voksende virksomhed, så opstår der hele tiden nye krav og ønsker. Integration bliver meget vigtigt. Og selvom disse systemer alle lægger online, så betyder det ikke at integration derfor bliver lettere.

Det system som jeg kender gennem over 20 år er Navision, der i dag kaldes Microsoft Dynamics NAV. Det vil faktisk kunne give dig mulighed, både for at arbejde med det online "i skyen" via en web browser, eller du vil kunne køre det fra din pc, hvor du vil have fuld integration til banken og outlook. Det bliver brugt af helt små virksomheder med 1-2 medarbejdere, men også af store virksomheder med flere hundrede brugere.

Nu er det ikke at prisen der skal være afgørende når man vælger "regnskabsprogram", der er så mange andre ting at overveje. Men hvis man køber en Navision licens inden 30. september, så får man 2 brugere gratis den 1. oktober. Du er meget velkomme til at ringe til mig på tlf. 42553045, så vil jeg gerne tale med det, hvis du vil vide mere.

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder umiddelbart som en opgave du vil kunne løse med en Winfinans.NET løsning.  

Da du har 3 regnskaber du skal føre regnskab for, er det også en ekstra prisfordelagtig løsning.

En Winfinans.NET Trade løsning koster kr. 360,- pr. måned incl. én brugeradgang og 3 regnskaber.

Du vil også have glæde af, at der er fælles login til alle tre regnskaber.

Winfinans.NET indeholder også CRM funktioner, som Jeres sælgere vil kunne få glæde af.

Ekstra brugeradgange koster kr. 75,- pr. stk, pr. måned. Winfinans.NET Trade er en komplet handelsløsning med flerlagerstyring, mulighed for integration til webshop.

Priser excl. moms

Se mere om Winfinans.NET her: http://www.winfinans.dk/support/artikler/info-produkter/winfinans-net-produktinfo/winfinans-net-en-loesning-du-kan-vokse-med

Mvh

Peter

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dit behov ville jeg benytte Dynamics NAV. Det opfylder stort set alle de krav du har stillet op.

Held og lykke med det Big Smile

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chicababes

Prøv at tage et kig på www.web-regnskab.dk.

Ring evt gerne til os så fortæller vi meget gerne om mulighederne i web-regnskab.

Mvh Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi forhandler og supportere Airboss, skriv en pb hvis du vil gerne vil høre mere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)