Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: nyt domænenavn til side om Chiang Mai (by i Thailand)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Kunne godt bruge lidt gode ideer til et nyt domænenavn til siden www.thailand-chiangmai.dk 

Der er flere grunde til at jeg skal bruge et nyt domænenavn. 

1. Domænet fik tæsk under den store pingvin opdatering fra Google og har nu mistet alle placeringer på undersiderne (forsiden er ikke blevet straffet), så det er derfor nødvendigt at flytte det over på et nyt domæne, så vi kan begynde at få undersiderne med i Googles indeks igen. 

2. Siden er ved at blive lavet om grafisk og selve opbygningen bliver mere med fokus på en guide til folk der gerne vil rejse til Nordthailand  Chiang Mai. 

Derfor håber jeg på at i vil hjælpe mig på vej efter det perfekte domænenavn til siden, som selvf. også vil blive selve navnet til hjemmesiden :)

Jeg har selv overvejet navnet:

visitchiangmai.dk 

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian, hvad er grunden til at netop det domænenavn fik tæsk af Google?

Kan se siden er på Dansk, vil det ikke være en ide at holde navnet på dansk?
Hvis du vil have et navn der kan anvendes på begge sprog kan du f.eks. bruge:
destination-chiangmai.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor ikke gøre bare lidt af det der nok kan hjælpe på sidens ranking https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=thailand-chiangmai.dk%2F

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn, 

Det var den linkbuilding der var blevet brugt til domænet der gjorde at den fik tæsk da Google kom med pingvin opdateringen der f.eks slog ned på "sitewide links". 

God ide med et dansk navn. Overvejer faktisk at lave siden om så den ikke kun handler om Chiang Mai men om hele Nordthailand (så er der mulighed for en del mere indhold). 

Jeg har i skrivende stund lige købt domænet nordthailand.dk så det bliver det regner jeg med :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for rådet, men hvis du lige sætter www foran domænenavnet kan du se at jeg har lavet en del linkbuilding dertil :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)