Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tivoli & Kopenhagen Fur får tæsk på Trustpilot

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :
Og dermed er Tivoli nummer 13 på Trustpilots liste over forlystelser. En placering bag socialdemokraterne....



grunden til at jeg lavede dette indlæg, var lige så meget for at vi kan se hvordan Trustpilot håndterer dette, for bliver alle disse anmeldelser slettet f.eks. med argumentet at brugerne ikke anmelder et køb (en forlystelse der koster penge), ja så får Trustpilot travlt med at slette rigtig mange anmeldelser på mange andre sites, f.eks. politiske partier hvor det er holdninger anmeldelserne drejer sig om !!!


Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner:

Lars :
Og dermed er Tivoli nummer 13 på Trustpilots liste over forlystelser. En placering bag socialdemokraterne....



grunden til at jeg lavede dette indlæg, var lige så meget for at vi kan se hvordan Trustpilot håndterer dette, for bliver alle disse anmeldelser slettet f.eks. med argumentet at brugerne ikke anmelder et køb (en forlystelse der koster penge), ja så får Trustpilot travlt med at slette rigtig mange anmeldelser på mange andre sites, f.eks. politiske partier hvor det er holdninger anmeldelserne drejer sig om !!!


eller tjek lige  politiet.dk trustpilot.dk den læst jeg også godt griner det får men lære da noget af det en ting man skal ikke altid tage folk seriøse , klager over for lidt fartkontrol andre klager over for meget og det har intet med køb at gøre men holdninger

tjekket også politiske partier , det er jo holdninger intet med køb at gøre http://www.trustpilot.dk/review/www.socialdemokraterne.dk

nu må vi se , hvad der sker jo større trustpilot.dk bliver og jo mere disse anmelders ligger der skader det trustpilot.dk image  folk vil ikke bruge siden mere og mere hen ad vejen vis det forsætter  som et troværdig steder for anmelders for folk der kan , tjekke op på en shop før de køber en vare , spændende når man ved siden er vokset de sidste år er der kommet mange mange flere til der laver ikke  købs oplevelser med holdninger , der intet har med at købe en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har Trustpilot reageret på de mange negative anmeldelser ved tivoli.dk

De skriver:
"Formålet med Trustpilot er at dele og diskutere købsoplevelser. Vi modtager i øjeblikket mange anmeldelser, der ikke vedrører købsoplevelsen, så derfor har midlertidigt lukket for nye anmeldelser af virksomheden. Har du spørgsmål kan du kontakte os her."

Nu får de da travlt med at slette lignende anmeldelser af politiske partier, politiet, skat mm.
:-)

Eller springer de over hvor gærdet er lavest?


Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige skrevet til Trustpilot, om de vil gøre det samme for tilsvarende anmeldelser på andre websites:


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Trustpilot
Jeg har fulgt med i den massive anmeldelse af tivoli.dk som I nu har sat en stopper for,
med den udmærkede begrundelse at de ikke beskriver en købsoplevelse. Nu er mit
spørgsmål til jer, om I så vil slette lignende anmeldelser på f.eks. politiske partier,
politiet.dk, skat.dk mf ... for her er der jo tale om samme type anmeldelse! Når I har
svaret tilbage, "kopierer" jeg jeres svar over i denne debat, bare for en god ordens skyld:
http://www.amino.dk/forums/t/174459.aspx?PageIndex=3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne i hvert fald være interessant, hvis TP kunne rejse sig og blive en troværdigt kilde :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af, at jeg lige fjerner fokuset fra Trustpilot igen. Men DR har lavet denne dokumentar om Kina, hvor Copenhagen Fur faktisk er med i...

De står for hele 1/3 af alt dansk eksport til Kina. Skræmmende tal, når man tænker på, hvor mange der åbenbart hader branchen... SE MERE HER.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner:
Når I har svaret tilbage, "kopierer" jeg jeres svar over i denne debat, bare for en god ordens skyld


TrustPilot har stadig ikke svaret på min henvendelse, men den 9/10-2012 anmeldte jeg "Trustpilot" på Trustpilot (http://www.trustpilot.dk/users/250) og deres var på den anmeldelse (som også er et slags svar til min henvendelse), var:

"Hej Michael
Tak for din relevante anmeldelse, som fortjener mere fokus og et ordentligt svar. Jeg skal beklage, at jeg ikke har besvaret din email.
Som du sikkert kan fornemme, har vi fokus på falske anmeldelser i øjeblikket. Vi vil meget gerne tage op til revision, hvad det skal være muligt at anmelde på Trustpilot på et senere tidspunkt. Men vi kan ikke gøre alting på samme tid.
Det er beklageligt, at du har fjernet dine anmeldelser og ikke ønsker at bruge vores tjeneste fremadrettet.
Mvh, Joakim Ditlev, Trustpilot"

Så ja, Trustpilot sprang over hvor gærdet var lavest, for jeg tvivler på at de kommer tilbage med et fyldestgørende svar på mit oprindelige spørgsmål: Vil I også slette alle de andre anmeldelser, som ikke er baseret på en købsoplevelse?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Spørgsmålet er om der ska vægtes andre ting end købsoplevelsen når man bedømmer en virksomhed på TP? feks socialt ansvar og miljø

Og spm er om den negative reaktion har kommet bagpå virksomhederne?
Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De fleste ved jo godt, at en stor del af anmeldelserne på TrustPilot er fiktive, eller lavet af venner eller familie til indehaveren virksomheden. Jeg har oplevet masser af gange, at få tilbudt noget gratis for at anmelde et firma gratis på TrustPilot. Det eneste der sker ved det, er at forbrugerne mister tilliden til en sådan koncept.

Vh Kristian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

der er jo mere end 20 der anmeldt indenfor 24 timer , de aktivister forsætter i evighed men de men laver nærmeste dag flere 100 inden en time kunne det kun gå galt for det vil enden med millionvis negative anmelde ,

vis vi sætter alle skulle være kunder dem som skriver unikke kunder 100 om dagen evighed 3 måneder måske 10.000 anmelders og alle næsten kun 1 anmeldes fra , det vil bare smadre totalt deres ry trustpilot.dk

politiske emmer og holdning bestemt er bestemt også bestemt noget de skal kigge på , men dem kommer dog ikke 100 vis nye af hver dag næsten på en profil

jeg tror dog ikke de gør noget , så længe der ikke kommer flere op til 100 daglige eller flere ,for så må de gå ind , men jeg tror dog også disse dyre aktivitets stille og roligt er ved at lave om på trustpilot.dk at man ikke kan anmelde omkring politiske mening , men jeg tror dette går tid , men dem her har af gjort sat op hastigheden , vil jeg mene , de skabt en debat omkring trustpilot.dk anmeldes system

oveni har de lige være i dr kontant http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/09135506.htm så dette gør de er mere presset nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)