Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tivoli & Kopenhagen Fur får tæsk på Trustpilot

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så er Tivoli ude i en storm på Trustpilot. Et samarbejde mellem de nævnte har fået dyreelskere til at gå amok med bedømmelser på Trustpilot, hvor man nu kan se at alle bedømmelser bliver blokeret med denne besked ... "Anmeldelsen er blevet rapporteret til kundeservice til nærmere undersøgelse".

Mon ikke Trustpilot får travlt med at slette bedømmelserne ;-)

http://www.trustpilot.dk/review/www.tivoli.dk#2652481

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:35

Jeg så det i morges ved et tilfælde på Trustpilot, da rigtig mange i "seneste anmeldelser" var 1-stjerner på Tivoli. På de første par timer kom der alene 80 x 1-stjerner til tivoli. Tror aldrig jeg har set et firma på Trustpilot blive høvlet ned så hurtigt. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54

det er godt nok langt ude og det forsætter der ud ad med de anmelders .

mon ikke bare nogle af dem enten har bil eller andet der ødelægger verden der er simpelthen så meget der ødelægger verdens natur som slet ikke kan sammenlignes med dette her og jeg tvivler bare de er super økologiske mennesker  alle samme folk tænker bare ikke hvad der sker når du gør noget

det er jo døden for  milliarder af dyr der får den visse død med denne her verdens forurening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det tragisk, at folk agerer på den måde :-)

Men så igen, når man læser sig nærmere ind på de forskellige anmeldere, så ser man jo hurtigt en sammenhæng..

En Tivoli-kritiker giver jobnet.dk følgende anmeldelse - akkompagneret af 1 stjerne:

Tidsspild og vildtledende! Andet er der ikke at skrive! Det er meget frustrerende og meningsløst at søge job på jobnet.

Så kunne jeg ikke andet, end at trække på smilebåndet :-)  

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:34

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:50

Lars :
Og dermed er Tivoli nummer 13 på Trustpilots liste over forlystelser. En placering bag socialdemokraterne....

grunden til at jeg lavede dette indlæg, var lige så meget for at vi kan se hvordan Trustpilot håndterer dette, for bliver alle disse anmeldelser slettet f.eks. med argumentet at brugerne ikke anmelder et køb (en forlystelse der koster penge), ja så får Trustpilot travlt med at slette rigtig mange anmeldelser på mange andre sites, f.eks. politiske partier hvor det er holdninger anmeldelserne drejer sig om !!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14

Blankensteiner:

Lars :
Og dermed er Tivoli nummer 13 på Trustpilots liste over forlystelser. En placering bag socialdemokraterne....

grunden til at jeg lavede dette indlæg, var lige så meget for at vi kan se hvordan Trustpilot håndterer dette, for bliver alle disse anmeldelser slettet f.eks. med argumentet at brugerne ikke anmelder et køb (en forlystelse der koster penge), ja så får Trustpilot travlt med at slette rigtig mange anmeldelser på mange andre sites, f.eks. politiske partier hvor det er holdninger anmeldelserne drejer sig om !!!

eller tjek lige  politiet.dk trustpilot.dk den læst jeg også godt griner det får men lære da noget af det en ting man skal ikke altid tage folk seriøse , klager over for lidt fartkontrol andre klager over for meget og det har intet med køb at gøre men holdninger

tjekket også politiske partier , det er jo holdninger intet med køb at gøre http://www.trustpilot.dk/review/www.socialdemokraterne.dk

nu må vi se , hvad der sker jo større trustpilot.dk bliver og jo mere disse anmelders ligger der skader det trustpilot.dk image  folk vil ikke bruge siden mere og mere hen ad vejen vis det forsætter  som et troværdig steder for anmelders for folk der kan , tjekke op på en shop før de køber en vare , spændende når man ved siden er vokset de sidste år er der kommet mange mange flere til der laver ikke  købs oplevelser med holdninger , der intet har med at købe en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 18:31

Så har Trustpilot reageret på de mange negative anmeldelser ved tivoli.dk

De skriver:
"Formålet med Trustpilot er at dele og diskutere købsoplevelser. Vi modtager i øjeblikket mange anmeldelser, der ikke vedrører købsoplevelsen, så derfor har midlertidigt lukket for nye anmeldelser af virksomheden. Har du spørgsmål kan du kontakte os her."

Nu får de da travlt med at slette lignende anmeldelser af politiske partier, politiet, skat mm.
:-)

Eller springer de over hvor gærdet er lavest?

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige skrevet til Trustpilot, om de vil gøre det samme for tilsvarende anmeldelser på andre websites:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Trustpilot
Jeg har fulgt med i den massive anmeldelse af tivoli.dk som I nu har sat en stopper for,
med den udmærkede begrundelse at de ikke beskriver en købsoplevelse. Nu er mit
spørgsmål til jer, om I så vil slette lignende anmeldelser på f.eks. politiske partier,
politiet.dk, skat.dk mf ... for her er der jo tale om samme type anmeldelse! Når I har
svaret tilbage, "kopierer" jeg jeres svar over i denne debat, bare for en god ordens skyld:
http://www.amino.dk/forums/t/174459.aspx?PageIndex=3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:11

Det kunne i hvert fald være interessant, hvis TP kunne rejse sig og blive en troværdigt kilde :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)