Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super gode domænenavne til salg!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Du kender dét! Man har en god idé og sørger for at købe et domænenavn der passer dertil. Det har jeg gjort. Nu skal der ryddes op, og sælger derfor ud i de idéer som jeg ved jeg aldrig får gjort noget ved.

Babyluksus.dk (200,- kr.)

Skulle være en blog med alle mulige produkter til babyer, mest luksusprodukter. Kunne tjene penge med sponsorede indlæg og reklamer. 

Sport-TV.dk (200,- kr.)

Skulle være en side som samlede alle mulige sportsklip fra YouTube.

ByNyt.dk (300,- kr.)

Skulle være en portal med lokale nyheder delt ind i forskellige områder, muligvis en løsning med RSS-feeds.

Enabled.dk (50,- kr.)

Skulle være en spilhjemmeside.

FindEvents.dk (300,- kr.)

Skulle være en brugerdreven hjemmeside hvor man kan tilføje events, og folk så kan finde dem.

Fodboldverden.dk (150,- kr.)

Skulle være et debatforum for folk med interesse for fodbold.

FoodCast.dk (300,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med videoer med madlavning.

Golf-TV.dk (200,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med videoer med golftræning, golfklip mv.

HaandboldNyheder.dk (200,- kr.)

Skulle være en side med håndboldnyheder, muligvis med videoer fra YouTube.

Linkjuice.dk (300,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med råd, tips og vejledning til at få mere linkjuice. Havde også overvejet det som et firmanavn.

Luksusblog.dk (200,- kr.)

Skulle være en blog med indlæg om de vildeste luksusting i verden.

Madmani.dk (200,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med madopskrifter.

Mode-TV.dk (200,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med klip fra YouTube med catwalks, og andet modestuff.

Modeliv.dk (300,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med billeder af folk på gaden og hvad de har på - hvor er det fra og pris.

Omegn.dk (200,- kr.)

Skulle være en hjemmeside med forskellige omegne - beskrivelser mv.

Skrifttype.dk (300,- kr.)

Skulle være en affiliate-shop med skrifttyper.

Håber at det er noget nogen kan bruge :-)

/Shock

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:28 | Låst
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:37 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Du har selvfølgelig i princippet ret. Og man kan selvfølgelig blot kræve at få domænerne, hvis man har en virksomhed med et navn der passer og vil bruge dem. Men...har svært ved at se problemet, når de ikke sælges dyrere... 

\Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40 | Låst

Mikkel Kongsfelt:

Du har selvfølgelig i princippet ret. Og man kan selvfølgelig blot kræve at få domænerne, hvis man har en virksomhed med et navn der passer og vil bruge dem. Men...har svært ved at se problemet, når de ikke sælges dyrere... 

\Mikkel

de sælges til mere end kost pris på 45 kroner derved er det videre salg af domæner med fortjeneste , det er en god ide at få indhold på domænet så overholder man reglerne

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:42 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skrev jo også at du helt principielt havde ret Michael...men at jeg ikke selv kan få ondt i røven over det, når det er til den pris...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Kongsfelt:

Jeg skrev jo også at du helt principielt havde ret Michael...men at jeg ikke selv kan få ondt i røven over det, når det er til den pris...

må jeg spørge hvor køber du DK domæner henne vis de koster 300 kroner når du køber dem, vis danske domæner er så dyre dem kun køber , er der en del penge at spare ved købe hos meebox.net og webhosting.dk med mere

desuden vis lovligt så ville der hurtigt være gode fortjenester opkøbe hele emmer og så lave en domæne salgs siden og sælge til 150% overpris , vis man ikke har regler så bliver de bare en glidebane og helt sikkert nogle finder huller vis det bliver lovligt som du nævner og det vil ikke blive godt os forbruger der ønsker danske domæne navne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51 | Låst

Mikkel Kongsfelt:

ja jeg ved har ret , selvfølgelige ikke en vild overpris , men reglerne er sådan og sådan er det , bare det er et godt råd , lav noget på hvert domæne så er det et domæne og hjemmeside du sælger , nu var det meste som et råd , for måske får han ikke problemer men i verden er det nu meste sikker være så man ikke får problemer , der har været domæne sager ved småbeløb hvor domæner sælger taber sagen ved småsager ,

jeg er 100% sikker på du har misforstået mig , det er godt råd at få noget på siden , da han sælger et domæne , vi er jo sådan set enig pris ikke er vildest overpris men lov er lov og han har en fortjeneste på et DK domæne

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:13 | Låst

Jeg ved ikke om du simpelthen glemmer at læse indlæggende før du kommenterer på dem Michael, men prøv lige at læse det én gang til... Jeg skrev INTET om hvad jeg gav for domæner. Jeg skrev at du har PRINCIPIELT RET... Men at JEG ikke kan få ondt i røven over det - ikke et ord om at det var ok ifølge lovgivningen. Men derudover er der mange der sælger domænere dyrere end meexbox og webhosting.dk, så hvad kostprisen er på et domæne kan vel også diskuteres(og NEJ - det var ikke et oplæg til at fortsætte diskussion).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Kongsfelt:

Jeg ved ikke om du simpelthen glemmer at læse indlæggende før du kommenterer på dem Michael, men prøv lige at læse det én gang til... Jeg skrev INTET om hvad jeg gav for domæner. Jeg skrev at du har PRINCIPIELT RET... Men at JEG ikke kan få ondt i røven over det - ikke et ord om at det var ok ifølge lovgivningen. Men derudover er der mange der sælger domænere dyrere end meexbox og webhosting.dk, så hvad kostprisen er på et domæne kan vel også diskuteres(og NEJ - det var ikke et oplæg til at fortsætte diskussion).

1 jeg læser det, du skriver , men det er rimeligt sikkert du misforstår mig , som jeg læser det

2 det er mod lovgivning det han gør, det skriver du også nu , at det har du ikke taget stilling til , men mit råd er efter hvad loven til skriver , du skriver ej om du har stilling til loven , det burde du skrive , at det er godt råd , jeg giver

3 jo nogle tager højere pris

4 det vedkommer ikke sagen om du har ondt i røven eller ej , fakta er han sælger domæner ved videre salg med fortjeneste

5 det kunne være du ikke vidste der fandtes billige steder , det kunne jeg ikke læses igennem dit indlæg

6 vi enig det ikke er en vild overpris , det vi diskutere er , det er videre salg af domæner med fortjenesten og det er dette her i tråden

7 mit råd frem lav en lidt bedre tekst , når du skriver et indlæg , altså når du sådan set er enig i mig , kunne du bare skrive det , men at start ud med skriv enig med mig  , men ikke en vild overpris , du skriver som om det er lovligt dette her

8 desuden står han ikke inden på dk-hostemaster.dk side at han er domæne salgs udbyder , for jo der er andre sælger dyrere domæner , med de er registeret som udbyder af dk domæner

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:33 | Låst

Indlægget er oprettet som et tilbud, ikke en diskussion.

Hold tråden ren, og tag en eventuelt diskussion via privat besked.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)