Hej Aminoer, Du kender dét! Man har en god idé og sørger for at købe et domænenavn der passer dertil. Det har jeg gjort. Nu skal der ryddes op, og sælger derfor ud i de idéer som jeg ved jeg aldrig får gjort noget ved. Babyluksus.dk (200,- kr.) Skulle være en blog med alle mulige produkter til babyer, mest luksusprodukter. Kunne tjene penge med sponsorede indlæg og reklamer. Sport-TV.dk (200,- kr.) Skulle være en side som samlede alle mulige sportsklip fra YouTube. ByNyt.dk (300,- kr.) Skulle være en portal med lokale nyheder delt ind i forskellige områder, muligvis en løsning med RSS-feeds. Enabled.dk (50,- kr.) Skulle være en spilhjemmeside. FindEvents.dk (300,- kr.) Skulle være en brugerdreven hjemmeside hvor man kan tilføje events, og folk så kan finde dem. Fodboldverden.dk (150,- kr.) Skulle være et debatforum for folk med interesse for fodbold. FoodCast.dk (300,- kr.) Skulle være en hjemmeside med videoer med madlavning. Golf-TV.dk (200,- kr.) Skulle være en hjemmeside med videoer med golftræning, golfklip mv. HaandboldNyheder.dk (200,- kr.) Skulle være en side med håndboldnyheder, muligvis med videoer fra YouTube. Linkjuice.dk (300,- kr.) Skulle være en hjemmeside med råd, tips og vejledning til at få mere linkjuice. Havde også overvejet det som et firmanavn. Luksusblog.dk (200,- kr.) Skulle være en blog med indlæg om de vildeste luksusting i verden. Madmani.dk (200,- kr.) Skulle være en hjemmeside med madopskrifter. Mode-TV.dk (200,- kr.) Skulle være en hjemmeside med klip fra YouTube med catwalks, og andet modestuff. Modeliv.dk (300,- kr.) Skulle være en hjemmeside med billeder af folk på gaden og hvad de har på - hvor er det fra og pris. Omegn.dk (200,- kr.) Skulle være en hjemmeside med forskellige omegne - beskrivelser mv. Skrifttype.dk (300,- kr.) Skulle være en affiliate-shop med skrifttyper. Håber at det er noget nogen kan bruge :-) |
https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf
7.4 Forbud mod warehousing
Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene
med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne,
ide hvad kan gøre smæk lidt indhold på domænet så overholder du reglerne, så er det et domæne og hjemmeside du sælger og ikke kun et domæne du sælger